![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
ნიკი: VaDa
სახელი: ლევანი მანქანა: Legacy B4 BLE 3.0R Spec B 6MT წელი: 02/2006 ფერი: ლურჯი გასაყიდად ჩამომყავს, მაგრამ დიდი შანსია დავიტოვო ![]() ამიტომაც გავხსენი ავტოდრომი. იქნება და დატოვებაში დამეხმაროს ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(VADA @ 24th June 2014 - 11:39) [snapback]600139[/snapback] უბრალოდ 2 ტურბინა რო დავაყენო, 3 ცილინდრზე ერთი და მეორე 3 ცილინდრზე მეორე. ე მაგ HL-ს საკმაოდ აჯობებს. ზედმეტი ჩალიჩი მოგიწევს და შედეგი დიდი არაფერი იქნება, 2 ტურბინის დატრიალებას უფრო მეტი ძალა სჭირდება, დაბლებზე ცუდად ივლის, მაღლებზე კი ბუსტი მაინც უნდა შეზღუდო (თუ მატორის გადაწყობას არ ფიქრობ), თორემ გაყრის პორშინებს ![]() 2 ცალს თუ დააყენებ მაშინ TF035-ები სჯობია, SG5-ის ქარხნულები, ეგ შედარებით პატარაა, ნაკლებ ადგილსაც დაიკავებს და დაბლებზეც კარგად დატრიალდება, ძვირიც არ ღირს ![]() მაგრამ მაინც 2 ტურბინის პაიპინგი, გაგრილება და სხვა დავიდარაბა უფრო საწვალებელია, მითუმეტეს 6-ცილინდრიანი მატორი გიდევს კაპოტში და ადგილიც არ არის საკმარისი... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |