![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
ადრე თუ გვიან, ნებისმიერი ადამიანი, რომელიც სპორტულ მანქანას აწყობს, ან უბრალოდ ცოტათი მეტს ითხოვს მანქანისგან, მიდის შემდეგ კითხვამდე:
შევცვალო თუ არა კოლექტორი ? რას მომცემს ? ბევრი ფირმის კოლექტორების შეცვლით მიღებული შედეგების საფუძველზე გამოყვანილია საშუალო შედეგი: სიმძლავრის მატება 15 ერთეულით და თორქისა 20 ერთეულით მაგრამ ეს განსხვავებულია მანქანის მოდელის და მარკის მიხედვით, ასევე კოლექტორის დიზაინის მიხედვითაც. რადგან, ბევრი მწარმოებელი კოლექტორთან ერთად რეკომენდაციას უწევს აფფაიფის შეცვლასას. ძირითადი განსხვავება, კოლექტორებს შორის არის, მათი სიგრძე. ანუ თანაბარი სიგრძით არის თუ არათანაბარი. თანაბარი ნიშნავს, როცა ორივე გალოვკიდან გამოსული გამონაბოლქვი, თანაბარ მანძილს გადის ტურბინამდე. არათანაბარი სიგრძის კოლექტორის შემთხვევაში, მარჯვენა კოლექტორიდან უფრო ნაკლები მანძილია ტურბინამდე, ვიდრე მარცხენა გალოვკიდან. ![]() ამ სურათზე ნათლად ჩანს თუ რამხელა განსხვავებაა სტოკ კოლექტორსა და პერინის, თანაბარი სიგრძის მქონე კოლექტორს შორის. ![]() ესეც სხვა იმედია პლიუსებს ვხედავთ ![]() 1. დაახლოებით 300–500 აბაროტით გვიანი სპული. თუმცა, თუ სტოკი კოლექტორი სიძლავრეს კლავს დაბლებზე, არასტოკი გვაძლევს იმის საშუალებს რომ სიმძლავრე გამოვიყენოთ მაღლებზე. გააჩნია კოლექტორსის შიდა დიამეტრსაც. 2. ძრავის ხმა იცვლება. ნაკლებად ექნება მანქანას ბოქსერის შეუდარებელი ხმა ![]() ![]() საინტერესოა, სტოკის პორტირების შემთხვევაში რას მივიღებთ. P.S. დანარჩენი თანაბრად განვავრცოთ ჯობია ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
TRULOVI
კარლოს ისეთი ტურბინა აქვს, რომელიც დაბლებზე ისპულება ისედაც. აქვს რამე შეცვლილი ???? არაფერი. გაზრდილი აქვს ფლოუ ? ძან მცირედ. მაშინ რა აზრი აქვს კოლექტორის შეცვლას ? ![]() რო დააყენოს დიდი ტურბინა, შეცვალოს ინჟქტორები და ფლოუს მატებაზე რო იზრუნოს, მაშინ უკვე კარგი იქნება კოლექტორსაც თუ შეცვლის. ეგაა და ეგ. აი, მე და შენ დავდგეთ. ხო ამბობ რომ დაბლებიდანვე იმდენს მოიგებ, რომ მერე დაწევა გაძნელდება ? ერთი და იგივე ტურბინა გვაქვს თითქმის. ეგრეა ? შენი ტიპტროა და 2.5–ის ნიზზე. ინჟექტორებიც ჩემზე დიდი გაქვს. უკეთესი გაგრილება ფრონტალურის ხარჯზე. ჩემი მექანიკა და კოლექტორი მაქვს შეცვლილი. შენს ტურბინასთან შედარებით გვიან ხსნის ჩემი. როცა დავანასტროიკებ, დავდგეთ ??? ![]() |
|
|