![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
ადრე თუ გვიან, ნებისმიერი ადამიანი, რომელიც სპორტულ მანქანას აწყობს, ან უბრალოდ ცოტათი მეტს ითხოვს მანქანისგან, მიდის შემდეგ კითხვამდე:
შევცვალო თუ არა კოლექტორი ? რას მომცემს ? ბევრი ფირმის კოლექტორების შეცვლით მიღებული შედეგების საფუძველზე გამოყვანილია საშუალო შედეგი: სიმძლავრის მატება 15 ერთეულით და თორქისა 20 ერთეულით მაგრამ ეს განსხვავებულია მანქანის მოდელის და მარკის მიხედვით, ასევე კოლექტორის დიზაინის მიხედვითაც. რადგან, ბევრი მწარმოებელი კოლექტორთან ერთად რეკომენდაციას უწევს აფფაიფის შეცვლასას. ძირითადი განსხვავება, კოლექტორებს შორის არის, მათი სიგრძე. ანუ თანაბარი სიგრძით არის თუ არათანაბარი. თანაბარი ნიშნავს, როცა ორივე გალოვკიდან გამოსული გამონაბოლქვი, თანაბარ მანძილს გადის ტურბინამდე. არათანაბარი სიგრძის კოლექტორის შემთხვევაში, მარჯვენა კოლექტორიდან უფრო ნაკლები მანძილია ტურბინამდე, ვიდრე მარცხენა გალოვკიდან. ![]() ამ სურათზე ნათლად ჩანს თუ რამხელა განსხვავებაა სტოკ კოლექტორსა და პერინის, თანაბარი სიგრძის მქონე კოლექტორს შორის. ![]() ესეც სხვა იმედია პლიუსებს ვხედავთ ![]() 1. დაახლოებით 300–500 აბაროტით გვიანი სპული. თუმცა, თუ სტოკი კოლექტორი სიძლავრეს კლავს დაბლებზე, არასტოკი გვაძლევს იმის საშუალებს რომ სიმძლავრე გამოვიყენოთ მაღლებზე. გააჩნია კოლექტორსის შიდა დიამეტრსაც. 2. ძრავის ხმა იცვლება. ნაკლებად ექნება მანქანას ბოქსერის შეუდარებელი ხმა ![]() ![]() საინტერესოა, სტოკის პორტირების შემთხვევაში რას მივიღებთ. P.S. დანარჩენი თანაბრად განვავრცოთ ჯობია ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
TRULOVI
leqsoo ორი წელია დავდივარ შეცვლილი კოლეკტორებით, არანაირი ხოდი არ აქვს დავარდნილი აბსოლიტურად, ჩემი მაგალითიც დავწერე, ჩემს დიდ ტურბინაზე, 8.0 კომპრესიის ძრავიტ, შეცვლილ კოლეკტორზე მითუმეტეს აფაიფი არის მსხვილი 4000-ზე უკვე ერთი ბარი არის და 4500-ზე უკვე ბუსტი 1.6-1.7 მდე ადის როცა ამავე დროს მერაბის სტოკ კოლეკტორებზე და მის ტდ-05 16გ-ზე 4000 იყო სპულზე...... აი განსხვავება პრაკტიკულად 0 სპულზე, არანაირი სხვაობა, ზატო მაღლებზე საკმარისად მიდის. სტოკი კოლეკტორი უფრო მეტ ძალას ახარჯინებს ძრავის მარგ კოეფიციენტს ვიდრე არასტოკი, რადგან სტოკ კოლეკტორი იმდონეზე ვიწროა რომ ძრავი იჭინთება გამონაბოლქვის გამოსაწხნეხად....... მოიყვანეთ ნებისმიერე სტოკი ორი მანქანა, შევუცვალოთ კოლეკტორი მარტო და გავტესტოტ, ნუ გრაფიკების და სხვების ტესტები თქვენ არ გჯერად, უკვე მილიონჯერ გატესტილის, მაინცმდამაინც თქვენი თვალით უნდა ნახოთ, მაგრამ იმაშიც დარწმუნებული ვარ რომ სხვაობა ანახოს არასტოკმა კოლეკტორმა უკეთესობისკენ თქვენ მაინც დაწერთ რომ აი ჩემს მანქანაზე ხოდი დააგდო და რავქნა ეგრეაო..... ![]() არასტოკი კოლეკტორი ყოველთვის კარგი იყო და იქნება კიდევა როცა სულ ოდნავ სტოკ პარამეტრებს სცილდებით. ციტატა(karlo-fan @ 24th June 2014 - 17:57) [snapback]600213[/snapback] ჩემი გამოცდილებით გეტყვი რომ სტოკ ესტიასთან 150-მდე წინ ვდგევარ და მერე გადის 2-3 კორპუსს... ნუ ტრაკს ვხედავ ჯერ იმით დავიწყოთ რომ შენ სტი-სთან მიმართებაში თითქმის 2-ჯერ მეტი ბუსტი გაქვს, თავიდან იასნია უნდა ასწრებდე მაგრამ აი მაღლებზე რატომ გეწევა მაგაზე თU დაფიქრებულხარ? ![]() 1.5 ბარზე კოლეკტორი შეცვალე და ნახავ კიდევაც მერე აბა როგორ დაგეწევა სტი ![]() Vrz100 გამოცვალე თU გაქვს მაგის საშუალება. მერაბას თავისი ვერ გაუგია რა უნდა და შენ რაღას გირჩევს ![]() |
|
|