![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
ადრე თუ გვიან, ნებისმიერი ადამიანი, რომელიც სპორტულ მანქანას აწყობს, ან უბრალოდ ცოტათი მეტს ითხოვს მანქანისგან, მიდის შემდეგ კითხვამდე:
შევცვალო თუ არა კოლექტორი ? რას მომცემს ? ბევრი ფირმის კოლექტორების შეცვლით მიღებული შედეგების საფუძველზე გამოყვანილია საშუალო შედეგი: სიმძლავრის მატება 15 ერთეულით და თორქისა 20 ერთეულით მაგრამ ეს განსხვავებულია მანქანის მოდელის და მარკის მიხედვით, ასევე კოლექტორის დიზაინის მიხედვითაც. რადგან, ბევრი მწარმოებელი კოლექტორთან ერთად რეკომენდაციას უწევს აფფაიფის შეცვლასას. ძირითადი განსხვავება, კოლექტორებს შორის არის, მათი სიგრძე. ანუ თანაბარი სიგრძით არის თუ არათანაბარი. თანაბარი ნიშნავს, როცა ორივე გალოვკიდან გამოსული გამონაბოლქვი, თანაბარ მანძილს გადის ტურბინამდე. არათანაბარი სიგრძის კოლექტორის შემთხვევაში, მარჯვენა კოლექტორიდან უფრო ნაკლები მანძილია ტურბინამდე, ვიდრე მარცხენა გალოვკიდან. ![]() ამ სურათზე ნათლად ჩანს თუ რამხელა განსხვავებაა სტოკ კოლექტორსა და პერინის, თანაბარი სიგრძის მქონე კოლექტორს შორის. ![]() ესეც სხვა იმედია პლიუსებს ვხედავთ ![]() 1. დაახლოებით 300–500 აბაროტით გვიანი სპული. თუმცა, თუ სტოკი კოლექტორი სიძლავრეს კლავს დაბლებზე, არასტოკი გვაძლევს იმის საშუალებს რომ სიმძლავრე გამოვიყენოთ მაღლებზე. გააჩნია კოლექტორსის შიდა დიამეტრსაც. 2. ძრავის ხმა იცვლება. ნაკლებად ექნება მანქანას ბოქსერის შეუდარებელი ხმა ![]() ![]() საინტერესოა, სტოკის პორტირების შემთხვევაში რას მივიღებთ. P.S. დანარჩენი თანაბრად განვავრცოთ ჯობია ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ლექსო, რავი მე დავაყენე სიმსის კოლექტორი 4-2-1 რა თქმა უნდა თავისი აპპაიპით. მანამდე აპპაიპიც ამოშიგნული მქონდა და დაპორტინგებული იყო ქარხნული კოლექტორი. სპული არ გაუარესებულა, იგივე დროს ხსნის მესამეში, მეოთხეში. მაგრამ გაწევა მაღლებზე უკეთესი აქვს. ამ კოლექტორის დახასიათებაში ეწერა, რომ თითქოს მაღლებზე მოაკლებდა გაწევას, ამგრამ ადრე დაბუსტავდა.
ზოგადი თეორია ასეთია: - 4-2-1 კარგია სპულისთვის, მაღლებზე იჯვამს; - 4-1 კარგია მაღალი აბაროტებისთვის, მაგრამ სპული აქვს გვიანი; - თანაბარი სიგრძის კოლექტორი კარგია სპულისთვის; - არათანაბარი სიგრძის კოლექტორი კარგია მაღლებისთვის. სუბარუს ხმის ეფექტი არათანაბარი სიგრძის გამშვებებს მოაქვს... - ზოგადად დიდი დიამეტრის ტრუბებისგან ცუდია სპულისთვის, მაგრამ მაღლებზე მაგრა მიაქვს; - ზოგადად პატარა დიამეტრის (სიტყვაზე ქარხნული არის 32 თუ 34მმ თუ არ ვცდები, საკმაოდ ვიწრო) კარგია სპულისთვის. ვიწრო მილში იგივე ნაკადის გასატარებლად ნაკადი გადის ჩქარა, შესაბამისად ტურბინას უფრო მალე არასკრუტკებს; - თუჯის კოლექტორი კარგია იმით, რომ გაზები არ გრილდება ადვილად და ტურბინამდე მიაქვს ენერგია მაქსიმალურად ეფექტრად, + გამძლეა; - თხელკედლიანი კოლექტორი კარგია იმით, რომ მსუბუქია, მაგრამ არაა გამძლე თუ მაგარი ბრედნი არაა, და შეფუთვა ჭირდება იმისთვის, რომ არ გაგრილდეს და ადვილად დასპულოს ტურბინა. ვინც კოლექტორს აყენებს და ოდნავ გვიან სპულავს, ჯერ შეფუთოს და მერე განსაჯოს ![]() |
|
|