![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
ადრე თუ გვიან, ნებისმიერი ადამიანი, რომელიც სპორტულ მანქანას აწყობს, ან უბრალოდ ცოტათი მეტს ითხოვს მანქანისგან, მიდის შემდეგ კითხვამდე:
შევცვალო თუ არა კოლექტორი ? რას მომცემს ? ბევრი ფირმის კოლექტორების შეცვლით მიღებული შედეგების საფუძველზე გამოყვანილია საშუალო შედეგი: სიმძლავრის მატება 15 ერთეულით და თორქისა 20 ერთეულით მაგრამ ეს განსხვავებულია მანქანის მოდელის და მარკის მიხედვით, ასევე კოლექტორის დიზაინის მიხედვითაც. რადგან, ბევრი მწარმოებელი კოლექტორთან ერთად რეკომენდაციას უწევს აფფაიფის შეცვლასას. ძირითადი განსხვავება, კოლექტორებს შორის არის, მათი სიგრძე. ანუ თანაბარი სიგრძით არის თუ არათანაბარი. თანაბარი ნიშნავს, როცა ორივე გალოვკიდან გამოსული გამონაბოლქვი, თანაბარ მანძილს გადის ტურბინამდე. არათანაბარი სიგრძის კოლექტორის შემთხვევაში, მარჯვენა კოლექტორიდან უფრო ნაკლები მანძილია ტურბინამდე, ვიდრე მარცხენა გალოვკიდან. ![]() ამ სურათზე ნათლად ჩანს თუ რამხელა განსხვავებაა სტოკ კოლექტორსა და პერინის, თანაბარი სიგრძის მქონე კოლექტორს შორის. ![]() ესეც სხვა იმედია პლიუსებს ვხედავთ ![]() 1. დაახლოებით 300–500 აბაროტით გვიანი სპული. თუმცა, თუ სტოკი კოლექტორი სიძლავრეს კლავს დაბლებზე, არასტოკი გვაძლევს იმის საშუალებს რომ სიმძლავრე გამოვიყენოთ მაღლებზე. გააჩნია კოლექტორსის შიდა დიამეტრსაც. 2. ძრავის ხმა იცვლება. ნაკლებად ექნება მანქანას ბოქსერის შეუდარებელი ხმა ![]() ![]() საინტერესოა, სტოკის პორტირების შემთხვევაში რას მივიღებთ. P.S. დანარჩენი თანაბრად განვავრცოთ ჯობია ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ 26th June 2014 - 15:05) [snapback]600485[/snapback] რასთან გატესტე ანუ რას ასწრებდი ან რა გასწრებდადა რას გაასწარიან რამ გაგასწრო გავტესტე სტოკ ლეგასთან, ამ შემთხვევაში მნიშნელობა არ აქვს როგორ დადიოდა ეგ ლეგასი, რადგან პრაკტიკულად კოლეკტორი როგორც დავაყენე მეორე დღესვე გავტესტე, ანუ იმ ლეგას იგივე ხოდი ქონდა, დაყენებამდე 2 კორპუსამდე მქონდა, დაყენების შემდეგ 2 კორპუსზე მეტი, რამდენით მეტი ეგ არ მკითხო, მეტრებში არ გამიზომია უკვე. ჩემი მანქანა არც დანასტორიკებულია და არც ყოფილა დანასტროიკებული. გაწევაში ეფექტი მე ვერ ვიგრძენი, მაგრამ სხვაობა რომ მომცა აი ეგ არის ფაქტი, პახოდუ მაღლებზე ვგრძნობდი რომ ძრავი არ კარგავს ენერგიას იმაში რომ გამონაბოლქვი გამოწნეხოს რადგან მე კოლეკტორი მიყენია 4-1-ში. ასეთი კოლეკტორი არის მაღლებისთვის, 4-2-1 არის შუანაწილის. ტვინსკროლ სისტემა მაგდაგვარია, აპპაიპიც იმიტომ არის ორად გაყოფილი რომ ეს დედანაქანი გამონაბოქლვი არ ეჯახებოდეს ერთმანეთს გამოსვლის დროს და ზავიხრინიასაც არ აკეტებდეს და იმიტომ მიდის ტურბინამდე ცალ ცალკე ტრუბებით რომ დინამიკა იყოს თანაბარი და ლაგის და ჩავარდნების გარეშე. აგრეთვე ეგრედ წოდებული ატდელნი კოლეკტორები ნაგრუსკას ხსნის ცილინდრზე.... ცხენი და თორქი 100%-იანი იმატებს კოლეკტორების შეცვლის შემდეგ და პახოდუ აუცილებლად უნდა დანასტორიკდეს თორე განსხვავება შეიძლება ვერ შეიმჩნიოს ძრავმა, მაგრამ სხვაობ ტესტებში არის. ნასტროიკის შემდეგ კიდევ უდავოდ შესამჩნევი მატება არის ძალების. პროსტა ეხლა რომ დავდო ცნობილი ტუნინგ კომპანიების ტესტებიც, კომენტარებიც, რჩევებიც მაინც აზრი არ აქვს რადგან ყურადღებას არავინ აქცევს ![]() ციტატა(TRULOVI @ 26th June 2014 - 15:40) [snapback]600490[/snapback] 25G კინუგავა აყენია მაგ მანქანაზე სტოკში რააყენია რო?> არ მგონია სტოკში უფრო დიდი იყოს სტოკში რამდენი ცხენი აქვს ESX-ს იცი? |
|
|