![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
სტოკ დაუნფაიფს, ტურიბნის ვესტგეითის კლაპნის გასწვრივ აქვს კედელი, რაც ხელს უშლის გამონაბოლქვის სწრაფ გადინებას. დუნფაიფის შეცვლის ძირითადი მიზეზი არის, ამ ხელის შემშლელი ფაქტორის მოცილება და კატალიზატორის მოშორებაც. რაც თავის მხრივ კიდევ მეტად უწყობს ხელს გამდინარე გაზების სწრაფად გასვლას.
თუმცა არის ისეთი ტუნინგოვი დაუნფაიფები, რომელთაც აქვთ კატალიზატორი, მაგრამ სტოკისგან გასხვავებით შედარებით მსხვილი ნახვრეტები აქვს. რის ხარჯზეც სტოკთან შედარებით მაინც უკეთესად ატარებს გამონაბოლქვს. ცნობისთვის მე-6 და მე-7 ვერსიების დაუნფაიფები შედარებით გრძელებია. მე-8 ვერსიას კი იგივე ზომის დაუნფაიფი აქვთ, რაც ლეგასის GT ვერსიას. ამბობენ, რომ დაუნფაიფის შეცვლით, ცხენის ძალები მატულობს 15-20 ერთეულით ძრავზე. თუმცა ეს საკამათო თემაა და ყველა მანქანაზე ეგრე არ იქნება. დაუნფაიფს ძირითადად აკეთებენ მსუბუქი რკინისგან, ან უჟანგავი რკინისგან. რა თქმა უნდა კოროზიისადმი მედეგობა მსუბუქ რკინას უფრო ნაკლები აქვს, მაგრამ გაცილებით მსუბუქია, ვიდრე ნერჟავეიკა. რომელი ჯობია და რატომ, ეგ უკვე თქვენ უნდა გადაწყვიტოთ იმის მიხედვით, თუ რა გირჩევნიათ ![]() ძირითადად არი 4 სახის ტუნინგოვი დაუნფაიფი. რომლებიც განსხვავდებიან ვესტგეითის კლაპანთან კედლის ურთიერთობით ![]() ![]() პირველ სურათზე ნაჩვენებია სტოკი დაუნფაიფი. ანუ მთლიანად დახურული. მეორე სურათზე არის მთლიანად ღია ტიპის დაუნფაიფი. მესამე სურათზე არის იგივე მთლიანად ღია ტიპის დაუნფაიფი შუაში არსებული კედლით. რომელიც ხელს უშლის ვესტგეითიდან გამოსულ გამონაბოლქვს ეგრევე შეერიოს ჰაერის ძირითად მასას. ანუ ის ერევა ცოტა ქვევით დაუნფაიფში. სადაც უკვე კარგავს გამომსვლელ წნევას და იმდენად ხელს არ უშლის ჰაერის მთავარ ნაკადს, როგორც შეუშლიდა უფრო მოკლე მანძილზე. მეოთხე სურათზე კი ნაჩვენებია ეგრეთწოდებული Twin Dump ტიპის დაუნფაიფი. სადაც ვესტგეითის კლაპნის გასწვრივ ჩამონტაჟებულია ცალკე მილი, რომლის საშუალებით ვესტგეითის კლაპნიდან გამოსული გამონაბოლქვი გადის. ეს მილი შეიძლება ცოტა ქვევით შედიოდეს დუნფაიფში, ან კიდევ საერთოდ ჰაერში რჩებოდეს. ალბათ, გასაგებია რომ მესამე და მეოთხე ტიპის დაუნფაიფები უფრ მისაღებია, ვიდრე პირველი და მეორე ტიპისა. დაუნფაიფები, გარდა ზემოთ ნაჩვენები ტიპებისა, არსებობს კატალიზატორიანი და უკატალიზატორო. ასევე განსხვავდებიან ტრუბის დიამეტრით: 2.5, 3.0 და 3.5 ინჩიანი. 3.0 და 3.5 ინჩიანი დაუნფაიფი დგება მანქანებზე, რომლებიც გაანგარიშებული 400hp+ ცხენებისთვის. უფრო ნაკლებისთვის კი 2.5-იც მისაღები დიამეტრია. ამ ჯერზე ეგრე იყოს და შემდეგში გაგრძელებას შემოგთავაზებთ მთლიანი ვიხლოპის შეკერვის ტექნოლოგიის სახით ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
sti type ra
და რაში ვცდები ? ![]() რაც თქვი ციტატა(sti type ra @ 29th June 2014 - 18:12) [snapback]601186[/snapback] Meeqvse versiamde yvelas tanabari sigrdzis daunfaifi aq ციტატა(sti type ra @ 29th June 2014 - 18:12) [snapback]601186[/snapback] Impreza gdb-s yvelas odnav grdzeli daunfaifi aq არანარად არ განსხვავდება ჩემი ნათქვამდან ციტატა(VADA @ 29th June 2014 - 16:32) [snapback]601175[/snapback] ცნობისთვის მე-6 და მე-7 ვერსიების დაუნფაიფები შედარებით გრძელებია. პირადად მაქვს შედარებული მეექვსე ვერსია იმპრეზის, ჩემი ფორიაკს დაუნფაიფი და მესამე ვერსია იმპრეზის დაუნფაიფი. ჩემი და მეექვსესი თანაბარი იყო, მესამე ვერსიისა კი მოკლე. და ლეგასს ტვნსკროლი არა აქვს ??? ციტატა(VADA @ 29th June 2014 - 16:32) [snapback]601175[/snapback] მე-8 ვერსიას კი იგივე ზომის დაუნფაიფი აქვთ, რაც ლეგასის GT ვერსიას. შენ თუ სინგლსკროლის დაუნფაფს ტვინსკროლისგან ასხვავებ, ბოდიში ბატონო და მაგ განსხვავებაზე არც გამიმახვილებია ყურადღება. რადგან დაუნფაიფის ფორმები უფრო მნიშვნელოვანი მგონია ამ შემთხვევაში ![]() xrinco კოლექტორების თემაში კი დავწერე და აქაც ვიტყვი. ფაქტიურად ერთად შევცვალე კოლექტორი და გადავაკეთე დაუნფაიფი. ვესტგეითთან მილი ჩავაყენე. შედეგი, როცა ვბუსტავდი სტროგად 0.9–ს. ანუ ყველანაირი პიკების გარეშე. შეცვლის მერე ბუსტი ჩამოვიდა 0.7–ზე. გავტესტე მეგობრის ფორიკასთან. რომელთანაც შეცვლამდე დაბლებზე დავდიოდი როვნად და მეოთხეში გავდიოდი ნელნელა. შეცვლის მერეც იგივე იყო შედეგი: მესამის ბოლომდე როვნად ვიყავით და მეოთხეში გავდიოდი ნელნელა. ანუ ბუსტი დაეცა 0.2 ბარით, მაგრამ ხოდი არ მოკლებია. |
|
|
![]() ![]() |