![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
იტოგში რა პრობლემა აქვს ჩემს მაქნანას
1 სიჩაქარეზე იწურება ბოლომდე 7000 აბარაოტამდე 2 სიჩქარეს რომ ვაწურინებ 5000 აბაროტზე ფუელ-კატივით ემართება და აბაროტი უჭირავს მანქანას მაგრამ ვერ მიდის ზემოთ სანამ არ აუშვებ გაზს და მერე არ ჩაადგამ ისევ და 7000 აბაროტამდე 2-3ჯერ ასევე ემართება 3 სიჩქარეზე 4000 აბაროტზე 4 სიჩქარეზე 3500 აბაროტზე 5 სიჩქარეზე 3000 აბაროტზე შემოწმებული მაქვს ბენზინის წნევა 7ბარამდე იყო, ვოზდუხამერი მუშაობს (შევამოწმე), სვეჩები მუშაობს, ყველა ჰაერის ტრუბკა შევცვლაე ვაპშე და არაფერი სხვაობა აღარ მომცა, მაინც გუდავს. ჩავწერეთ გუშინ ლოგი და ვისაც შეუძლია ეხლ ადავდებ ლინკს და ამოიკითხეთ, რაკერას და მახოს ვთხოვ დამეხმარეთ ბიჭებო რა დოზანა ჭირს ვერ ვიგებ. მე რომ გადავხედე ლოგს მაგ დროს როცა იგუდება მანქანა ვაპშე ყველაფრის ვარდნა აქვს ლოგიდან გამომდინარე და რამე ელექტროობის პრობლემა ხომ არ არის? http://bin.ge/dl/136215/ecuExplorer--AF470...53m13s.csv.html http://bin.ge/dl/136216/ecuExplorer--AF470...12m04s.csv.html ეს არის გუშინ ჩაწერილი ლოგი 1 დან 3 სიჩქარეს ჩათვლით ბოლომდე გაწურვით |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 1st July 2014 - 15:13) [snapback]601592[/snapback] ლოგში ჩანს რომ 1.271-ზე თიშავს და მეტს ვეღარ დაუბერავს ვერანაირად რეალურად უფრო რთულადაა საქმე პეინ, სანამ სტოკი მაპ სენსორი მაგ წნევას იჭერს მაგ დროს ტურბინის პიკებს შეუძლია 1.5-1.6 ბარამდე ავიდეს როგორც არაფერი ისე და მხოლოდ მერე მისცეს ფუელქათი.... რაკერა მართალია, ფუელქათია 100%-ნი და ალბათ ისიც იცის რომ ვესგეითი აგტრაკებს მაგ ტრუბინაზე და მაგაზეც იმიტომ ამბობს რომ ეგ არის პრობლემური. მაგრამ ამხელა ბუსტი კიდევ ბევრ რამესაც შეუძლია ვესგეიტის გარდა |
|
|
![]() ![]() |