IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> წყალს წევს, ვეძებ მიზეზს
gemin
გამოხმაურება Jul 1 2014, 18:55
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




პირველ რიგში ძალიან გთხოვთ ნუ მეტყით რო არის თემები და მოძებნეო.

ნერვი აღარ მაქვს უკვე.

2000 წლიანი უტურბინო ფორესტერია მანაქანა.

რამდენიმე თვის წინ დაიწყო, წყალს წევდა ზემოთ. ნორმაზე ზემოთ აქონდა.
გამოვცვალე 2 ჯერ დაჩიკი

რადიატორს რთავს მაგრამ გვიან, ნორმის ზემოთ.

დიდად არ მაწუხებდა ეს პრობლემა იმიტო რო გზაზე/ტრასაზე ნორმაზე დგას წყალი.
პრობკებშI აღამრთზე წევდა ზემოთ. თუ კონდეციონერს ჩავურთავ აგრილებდა.

გუშინ მანქანაზე სხვა იჯდა , გასკდა რადიატორი.
დღეს დავაყენე ახალი რადიატორი და შედეგი ასეთია.

წყალი ისევ ზემოთ ადის, პროპელერი ირთვება გვიან.
ვინც რადიატორი გამოცვალა რომ კითხო გაგრილების სისტემაზე მუშაობს და ცოდნაზე პრეტენზია აქვს.
თერმოსტატი დროზე რთავსო, პომპა აკაჩავებსო.

წავედი ცეოზე, ვიღაც სტარიკი გაიჩითა დე რადიატორის ბაჩოკზზე კლიზმა გაუკეთა და დაასკვნა გაზები აქვსო. მე მეგონა გამონაბოლქვი უნდა გაეზომა.
თან ცეოზე რომ ამოწმებდა როჟა რადიატორს კრიშკა რომ უყენია, მაგას თუ ქვემოდან წნევა არ მიაწვა ის პატარა დირკა ხო დალუქულია საიდანაც ბაჩოკში გადადის წყაი? დავიჯერო იმ კლიზმამ ისეთი წნევა შექმნა რომ რადიატორიდან აირები გადაიტანა და შეამოწმა? თან შეგრიელბულ ჩამქვრალ მანქანაზე
დამიდო დასკნა პრაკლადკააო.

თუ პრაკლადკაა წყალი ხომ უდა გადაიტანოს სადმე. სისტემაში წყალი არ იკლებდა რადიატორის გახეტქვამდე.
არც იქამდე აწეულა წყალი რო საგანგაშო ყოფილიყო.

რა ვქნა რა გავაკეტო, არ არსებობს ერთი ნორმალური ადამიანი რომელთანაც მივალ, შეამოწებს და დამიდებს დასკვნას?

სისტემა მთლიანად როგორ შევავსო წყლით? რა პროცედურა უნდა. ჰაერები რომ არ დაიტოვოს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Levan-i
გამოხმაურება Jul 1 2014, 23:48
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,301
რეგისტრ.: 12-July 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 226




gemin
ცო წყალში იზომება, სახლში ახალი კრიშკა უნდა მედოს სადღაც, გაჩუქებ თუ გინდა

ცო გაარკვიე ჯერ და თუ პრაკლადკა არ არის, ესეიგი ვენტილატორი საიდანაც იღებს სიგნალს იმ დაჩიკს აქვს დანძრეული ან პრავოდკას, დასაპრაზვონკებელია,

შეიძლება ძაან რო ცხელდება, მერე ეუბნება ეკუ ჩაირთეო

ახლა გამახსენდა, ხშირად ვენტილატორებს ორი რეჟიმი აქვს, ნელი და ჩქარი,
შეიძლება შენთან ნელი რეჟიმი არ მუშაობს და მარტო ჩქარი მუშაობს (ან პირიქით)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
gemin   წყალს წევს   Jul 1 2014, 18:55
karlo-fan  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 4 მომხმარებელი (მათ შორის 4 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge