IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> წყალს წევს, ვეძებ მიზეზს
gemin
გამოხმაურება Jul 1 2014, 18:55
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




პირველ რიგში ძალიან გთხოვთ ნუ მეტყით რო არის თემები და მოძებნეო.

ნერვი აღარ მაქვს უკვე.

2000 წლიანი უტურბინო ფორესტერია მანაქანა.

რამდენიმე თვის წინ დაიწყო, წყალს წევდა ზემოთ. ნორმაზე ზემოთ აქონდა.
გამოვცვალე 2 ჯერ დაჩიკი

რადიატორს რთავს მაგრამ გვიან, ნორმის ზემოთ.

დიდად არ მაწუხებდა ეს პრობლემა იმიტო რო გზაზე/ტრასაზე ნორმაზე დგას წყალი.
პრობკებშI აღამრთზე წევდა ზემოთ. თუ კონდეციონერს ჩავურთავ აგრილებდა.

გუშინ მანქანაზე სხვა იჯდა , გასკდა რადიატორი.
დღეს დავაყენე ახალი რადიატორი და შედეგი ასეთია.

წყალი ისევ ზემოთ ადის, პროპელერი ირთვება გვიან.
ვინც რადიატორი გამოცვალა რომ კითხო გაგრილების სისტემაზე მუშაობს და ცოდნაზე პრეტენზია აქვს.
თერმოსტატი დროზე რთავსო, პომპა აკაჩავებსო.

წავედი ცეოზე, ვიღაც სტარიკი გაიჩითა დე რადიატორის ბაჩოკზზე კლიზმა გაუკეთა და დაასკვნა გაზები აქვსო. მე მეგონა გამონაბოლქვი უნდა გაეზომა.
თან ცეოზე რომ ამოწმებდა როჟა რადიატორს კრიშკა რომ უყენია, მაგას თუ ქვემოდან წნევა არ მიაწვა ის პატარა დირკა ხო დალუქულია საიდანაც ბაჩოკში გადადის წყაი? დავიჯერო იმ კლიზმამ ისეთი წნევა შექმნა რომ რადიატორიდან აირები გადაიტანა და შეამოწმა? თან შეგრიელბულ ჩამქვრალ მანქანაზე
დამიდო დასკნა პრაკლადკააო.

თუ პრაკლადკაა წყალი ხომ უდა გადაიტანოს სადმე. სისტემაში წყალი არ იკლებდა რადიატორის გახეტქვამდე.
არც იქამდე აწეულა წყალი რო საგანგაშო ყოფილიყო.

რა ვქნა რა გავაკეტო, არ არსებობს ერთი ნორმალური ადამიანი რომელთანაც მივალ, შეამოწებს და დამიდებს დასკვნას?

სისტემა მთლიანად როგორ შევავსო წყლით? რა პროცედურა უნდა. ჰაერები რომ არ დაიტოვოს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
gemin
გამოხმაურება Jul 2 2014, 00:49
გამოხმაურება #2


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




ციტატა(Levan-i @ 2nd July 2014 - 00:48) [snapback]601735[/snapback]
gemin
ცო წყალში იზომება, სახლში ახალი კრიშკა უნდა მედოს სადღაც, გაჩუქებ თუ გინდა

ცო გაარკვიე ჯერ და თუ პრაკლადკა არ არის, ესეიგი ვენტილატორი საიდანაც იღებს სიგნალს იმ დაჩიკს აქვს დანძრეული ან პრავოდკას, დასაპრაზვონკებელია,

შეიძლება ძაან რო ცხელდება, მერე ეუბნება ეკუ ჩაირთეო

ახლა გამახსენდა, ხშირად ვენტილატორებს ორი რეჟიმი აქვს, ნელი და ჩქარი,
შეიძლება შენთან ნელი რეჟიმი არ მუშაობს და მარტო ჩქარი მუშაობს (ან პირიქით)

დიდი მადლობა მეგობარო, მაგრამ ხუფი მეც ორი ცალი მაქვს. ერთი რომელიც ექენა, მეორე რადიატორს მოყვა. პლიუს ძმაკაცის მანქანიდანაც გადმოივტანე ამასწინად და იგივეს აკეთებდა.
ციტატა(karlo-fan @ 2nd July 2014 - 01:34) [snapback]601745[/snapback]
ცო წყალში იზომება

მეგონა გამონაბოლქვში ზომავდნენ. კაი დავუშვათ წყალშI იზომება. ჩემ მანქანას რადიატორზე რომ ბაჩოკი აქვს მაგაში ერთი შლანგი ჩადის მარტო რომელიც რადიატორის კრიშკიდან ოკში მოდის (კრიშკას რო წნევა მიაწვება შლანგით ბაჩოკში გადადის წყალი) მარტო ბაჩოკში არსებული წყალით როგორ გამიზომა იმ ჯადოქარმა ცეო? კრანიდან მოშვებული წყალი მქონდა პირდაპირ ჩასხმული. ცეოზე სანამ მივიდოდი მგონი არც არაფერს გადაიტანდა რადიატორიდან. ყოველშემთხვევაში დონე მომატებული არ იყო.
სად გავაზომინო ნორმალურად რო დავრწმუნდე? ტორე პრაკალდკის შეცვლა კაი რიცხვი ჯდება და ეხლა არ მცხელა მაგისთვისsad.gif
პრიბორზე ინფორმაცციის მიწოდებას რა უზრუნველყოფს შეგიძლიათ მითხრათ?



karlo-fan
ციტატა(karlo-fan @ 2nd July 2014 - 01:34) [snapback]601745[/snapback]
ეკუდანაც ხომ შეიძლება ტემპერატურის მითითება რამდენზე ჩართოს? რო დააწევინო ეგ მაჩვენებელი?

შენ პოსტებიდან როგ.ორც მახსოვს გაზიც გეყენა ხოლმე მანქანაზე და ნასტროიკები და ამბებიც გესმის თუ არ ვცდები.


მოკლედ ყველაფერი ასე დაიწყო რომ გავიხსენე. გაზზე მქონდა პრობლემა. ინჟექტორები უნდა შემეცვალა და როჯამ მოიცა აბა ვნახავო იქნება ნასტროიკით გავასწოროო. და ვაბშე არია გაზზე აღაღ მუშაობდა საერთოდ.
მეორე მეორესთან ვიყავი მისული და იმან კომპით გაასწორა.

აი კაკრას მაგის მერე მოხდა რომ გვიან რთავდა ხოლმე პროპელერს. გაზის კომპიდან შეიძლება ნეტა მაგ პარამეტრის არევა?
ერთი მნიშვნელოვანი ფაქტი კიდე ვისაა რომ გაზის ტემპერატურა ეყენა ხოლმე 40 გრადუსზე და გაზზე იქამდე გადადიოდა ხოლმე სანამ წყალი პირველ ნიშნულთან მივიდოდა. ამ მაბის მერე კიდე პირველ ნიშნულსა და ნორმას შორის რომ დგას ხოლმე ისარი მაშინ გადადის გაზზე.

როგორ ავხსნა რა, 2-3 დანაყოფით გადაიწია ყველაფერმა რა. წყლის ისარი 3-4 დანაყოფით ზემოთაა გაზზე რომ გადადის ვიდრე მანამდე. და პროპელერსაც 3-4 დანაყოფით გვიან რთავს
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
gemin   წყალს წევს   Jul 1 2014, 18:55
karlo-fan  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 4 მომხმარებელი (მათ შორის 4 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge