IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> წყალს წევს, ვეძებ მიზეზს
gemin
გამოხმაურება Jul 1 2014, 18:55
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




პირველ რიგში ძალიან გთხოვთ ნუ მეტყით რო არის თემები და მოძებნეო.

ნერვი აღარ მაქვს უკვე.

2000 წლიანი უტურბინო ფორესტერია მანაქანა.

რამდენიმე თვის წინ დაიწყო, წყალს წევდა ზემოთ. ნორმაზე ზემოთ აქონდა.
გამოვცვალე 2 ჯერ დაჩიკი

რადიატორს რთავს მაგრამ გვიან, ნორმის ზემოთ.

დიდად არ მაწუხებდა ეს პრობლემა იმიტო რო გზაზე/ტრასაზე ნორმაზე დგას წყალი.
პრობკებშI აღამრთზე წევდა ზემოთ. თუ კონდეციონერს ჩავურთავ აგრილებდა.

გუშინ მანქანაზე სხვა იჯდა , გასკდა რადიატორი.
დღეს დავაყენე ახალი რადიატორი და შედეგი ასეთია.

წყალი ისევ ზემოთ ადის, პროპელერი ირთვება გვიან.
ვინც რადიატორი გამოცვალა რომ კითხო გაგრილების სისტემაზე მუშაობს და ცოდნაზე პრეტენზია აქვს.
თერმოსტატი დროზე რთავსო, პომპა აკაჩავებსო.

წავედი ცეოზე, ვიღაც სტარიკი გაიჩითა დე რადიატორის ბაჩოკზზე კლიზმა გაუკეთა და დაასკვნა გაზები აქვსო. მე მეგონა გამონაბოლქვი უნდა გაეზომა.
თან ცეოზე რომ ამოწმებდა როჟა რადიატორს კრიშკა რომ უყენია, მაგას თუ ქვემოდან წნევა არ მიაწვა ის პატარა დირკა ხო დალუქულია საიდანაც ბაჩოკში გადადის წყაი? დავიჯერო იმ კლიზმამ ისეთი წნევა შექმნა რომ რადიატორიდან აირები გადაიტანა და შეამოწმა? თან შეგრიელბულ ჩამქვრალ მანქანაზე
დამიდო დასკნა პრაკლადკააო.

თუ პრაკლადკაა წყალი ხომ უდა გადაიტანოს სადმე. სისტემაში წყალი არ იკლებდა რადიატორის გახეტქვამდე.
არც იქამდე აწეულა წყალი რო საგანგაშო ყოფილიყო.

რა ვქნა რა გავაკეტო, არ არსებობს ერთი ნორმალური ადამიანი რომელთანაც მივალ, შეამოწებს და დამიდებს დასკვნას?

სისტემა მთლიანად როგორ შევავსო წყლით? რა პროცედურა უნდა. ჰაერები რომ არ დაიტოვოს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
gemin
გამოხმაურება Jul 12 2014, 19:13
გამოხმაურება #2


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




რჩევა დახმარება მჭირდება.
მოკლედ როგორ ცუკვე ვთქვი წყლის მაჩვენებელი ნომრის ზემოთ ადიოდა ხოლმე, გამიხეთქა რადიატორი, ტესტმა ცეო ამოაგდო.

1)შევცვალე რადიატორი
2)შევცვალე პრაკლადკა

ეხლა რა ხდბეა, პრიბორზე წყლის მაჩვენებელი ნორმის ზემოთ ადის ისევ და მერე რთავს პროპელერს.
შევაერთეთ კომპიუტერზე აღმართზე ნაგრუსკაზე 99 ზე ზემოთ არ აწია წყალი (კომპიუტერის მონაცემებით) პრიბორზე კი წითლამდე ცოტა ეკლდა წყალს
მოვყვანე მეორე ფორესტერი, დავაყენეთ გვერდიგვერდ. მეორე მაქანანამ პროპელერი ჩართო 95 გრადუსზე (წყლისმაჩვენებელი პრიბორზე ნორმაზე იდგა)
ჩემ მანქანაზეც 95 გრადუსზე ჩართო პროპელერი (წყლის მაჩვენებელი კი ნორმის ზემოთ იდგა)
რა ხდება
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
gemin   წყალს წევს   Jul 1 2014, 18:55
karlo-fan  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 3 მომხმარებელი (მათ შორის 3 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge