![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
პირველ რიგში ძალიან გთხოვთ ნუ მეტყით რო არის თემები და მოძებნეო.
ნერვი აღარ მაქვს უკვე. 2000 წლიანი უტურბინო ფორესტერია მანაქანა. რამდენიმე თვის წინ დაიწყო, წყალს წევდა ზემოთ. ნორმაზე ზემოთ აქონდა. გამოვცვალე 2 ჯერ დაჩიკი რადიატორს რთავს მაგრამ გვიან, ნორმის ზემოთ. დიდად არ მაწუხებდა ეს პრობლემა იმიტო რო გზაზე/ტრასაზე ნორმაზე დგას წყალი. პრობკებშI აღამრთზე წევდა ზემოთ. თუ კონდეციონერს ჩავურთავ აგრილებდა. გუშინ მანქანაზე სხვა იჯდა , გასკდა რადიატორი. დღეს დავაყენე ახალი რადიატორი და შედეგი ასეთია. წყალი ისევ ზემოთ ადის, პროპელერი ირთვება გვიან. ვინც რადიატორი გამოცვალა რომ კითხო გაგრილების სისტემაზე მუშაობს და ცოდნაზე პრეტენზია აქვს. თერმოსტატი დროზე რთავსო, პომპა აკაჩავებსო. წავედი ცეოზე, ვიღაც სტარიკი გაიჩითა დე რადიატორის ბაჩოკზზე კლიზმა გაუკეთა და დაასკვნა გაზები აქვსო. მე მეგონა გამონაბოლქვი უნდა გაეზომა. თან ცეოზე რომ ამოწმებდა როჟა რადიატორს კრიშკა რომ უყენია, მაგას თუ ქვემოდან წნევა არ მიაწვა ის პატარა დირკა ხო დალუქულია საიდანაც ბაჩოკში გადადის წყაი? დავიჯერო იმ კლიზმამ ისეთი წნევა შექმნა რომ რადიატორიდან აირები გადაიტანა და შეამოწმა? თან შეგრიელბულ ჩამქვრალ მანქანაზე დამიდო დასკნა პრაკლადკააო. თუ პრაკლადკაა წყალი ხომ უდა გადაიტანოს სადმე. სისტემაში წყალი არ იკლებდა რადიატორის გახეტქვამდე. არც იქამდე აწეულა წყალი რო საგანგაშო ყოფილიყო. რა ვქნა რა გავაკეტო, არ არსებობს ერთი ნორმალური ადამიანი რომელთანაც მივალ, შეამოწებს და დამიდებს დასკვნას? სისტემა მთლიანად როგორ შევავსო წყლით? რა პროცედურა უნდა. ჰაერები რომ არ დაიტოვოს |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
gemin
კაპოტში რო მცველებია, მაგას მოხდი სახურავს და ზედ აწერია რომელი იქნება ვენტილატორების რელე. საერთოდ 2 რელე არის. ერთი არის პასუხისმგებელი რომ დაბალ ტემპერატურაზე ჩართოს ვენტილატორი. ანუ როცა ძრავი გახურდება მაშინ. მეორეა პასუხისმგებელი, რომ ჩართოს ორივე ვენტილატორი ერთად მაღალზე. ანუ 95 გრადუსზე. როგორც ამბობ, შეიძლება პირველი რელე არ მუშაობდეს და მაგიტომაც არ ირთვებოდეს პირველი ვენტილატორი და ტემპერატურაც იმიტომ გარბის მაღალზე. მეორეც ნახე, პაუკზე მასები თუა კარგად დაჭერილი. |
|
|
![]() ![]() |