გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jul 14 2014, 04:24
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 95 რეგისტრ.: 31-October 12 მომხმარებელი № 3,056 |
ესეიგი ვინაიდან და რადგანაც სუბარუ არასდროს მყოლია და დიდად განათლებული არვარ ამ ბრენდში რჩევა მჭირდება.
ტურბინიანს არ ვეძებ რადგან ნელა ევრ დავდივარ და საკმარისი ვასხი უკვე 15-20 ლიტრები წინა მანქანებში და გაზაობაც ცოტა არ იყოს მომწყინდა ბლ5 2.0 უტურბინო როგორია?? საგაზაოდ არ მინდა მარა ძაან მკვდარი იმედია არაა. წვა მაინტერესებს და ყიდვისას რას მივაქციო ყურადღება?? |
|
|
|
![]() |
Jul 14 2014, 09:49
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() BOOSTAHOLIC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,458 რეგისტრ.: 28-June 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,780 |
ციტატა(Niklolozi @ 14th July 2014 - 10:02) [snapback]604280[/snapback] ისე კი უტურბინო და ტურბინიანი ერთნაირად წვავს. ჩემი RSK ქალაქში ნორმალური სიარულით 10 ლიტრს წვავდა და ტრასაზე 8-9 ლიტრს. წვაში განსხვავებას გადაცემათა კოლოფუ უფრო იძლევა, ვიდრე ტურბინა. ქალაქში 10 ლიტრს ვერ დაწვავ ქალაქი რასაც ქვია ანუ შერეული საცობებით და + რამდენიმე ადამიანით + ნორმალური გაუხრებით და თუ 20-25 კილომეტრს გადიხარდ დღეში მითუმეტეს და მოკლე მანძილებზე ხარ + ტურბინიანი მანქანით ბევრად ნელა დავდიოდი საწვავის შიშით ვიდრე უტურბინოთო 3.0 მექანიკა საოცნებო კაროფკა ძაან მაგარია 250 ცხენი 6 ცილინდრი მაინც სხვა განზომილებაა -------------------- Real Eyes ✪
Realize ✪ Real Lies ヅ |
|
|
|
larco რჩევა BL5 ზე Jul 14 2014, 04:24
OZY ეს თემა BL5 ის თემაში ... Jul 14 2014, 04:37
larco
![]() ![]() |