![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,270 რეგისტრ.: 12-October 09 მდებარ.: RUSTAVI მომხმარებელი № 466 ![]() |
ხალხებო მე ხომ ერთი ჭირი არ მელევა რა
![]() მოკლედ რამდენიმე ხნის წინ ძრავი გავარეცხინე მოიშიკს, თავი გაიგიჟა დინამოს შეფუთვა არ უნდაო და დინამო დაიბრიდა. აკუმლატორი სულ დამიჯდა და + გაიბერა ცოტა (როგორც მითხრეს დიდი დენი მიაწოდა ეტყობა და მერე დაიბრიდა დინამოვო) დინამო შევცვალე, დავაყენე ზუსტად ანალოგიური. ვადას ყოფილი მანქანის. ვადამაც დამიდასტურა რომ მუშაობდაო და მეც რომ ვტესტავ აძლევს ,,ზარიადკას'' მაგრამ ერთი უცნაურობა სჭირს. ხოდში რომ მივდივარ რაღაც მომენტებში აკუნმალტორს და ხელის ტორმუზის მაჩვენებელს მიციმციმებს პანელზე, რამე კონკრეტულ პოზიციაში არა ნებისმიერ აბაროტზე შეიძლება ქნას ეგ. ECU ს მიუერთდი და ნახადუ ვუყურებდი ვოლტაჟს და მაგ პერიოდში როცა ანთებს ინდიკატორებს ვოლტაჟი არ ეცემა ისევ ისე ჩვეულებრივ განაგრძობს დამუხტვას. რისი ბრალი შეიძლება იყოს?! ერთი რამის ეჭვი მაქვს და აბა მითხარით რამდენად სწორი შეიძლბეა იყოს. დინამოს რომ ზემოდან შტეკერი აქვს 3 წვერიანი. მაგის შუა ფეხის ბუდე იყო ჟანგიანი როცა ვცვლიდი დინამოს შევამჩნიე. ნემსით გავწმინდე და ჩავსვი. ტესტერით გავტესტე და სადენი დაზიანებული არ არის, მცველამდე მიდის საკაიფოდ, მცველიც მთელია. შესაძლებელია მაგ შტეკერის ბრალი იყოს?! აბა ჰელპ. UPP |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
davita198
და ეგ როგორ უნდა შეამოწმოს დინამოზე ??? |
|
|
![]() ![]() |