![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
EJ205 ჰიდროკომპენსატორები არ აქვს უარესიც შაიბებით რეგულირდება ზაზორი თურმე და ყოველ 100000 ზეა ეგ პროცედურა საჭიროა.
მაინტერესებს ვინ როგორ მოაგვარა ეს პრობლემა თუ მარტო მე მყავს 100000 ის ზემოთ მანქანა. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
Sturbo
RACKER მარტო ძველ მოდელებს ააქვთ , მე ბოკას მანქანაზე მაქვს ნანახი მარტო, 94 იყო თუ არ ვცდები , ადვილი მართლა არ არის შოთი , ადვილია მატორი რო გაქვს დაშლილი მაშინ ![]() უნდა დაიშალოს გალოვკის კრიშკები რომ მიუდგე რასპრედვალებს , მოხსნი ვინტილატორს რომ შეძლო მატორის დატრიალება , შუპის მეშვეობით დასინჟო რამდენია ზაზორები , უნდა გქონდეს შაიბები ბლომათ რომ დააყენო სასურველზე , რაღაც კლუჩი უნდა ქონდეს რითიც დააწვები ცილინდრს რაშიც ზის შაიბება, თუ არ დაპრესე ანუ უნდა დაიყვანო პოზიციაზე ვითომ კულაჩოკი ზედ იდგეს და გამოიღებ შაიბას , მომდევნო შეხვედრისთვის ჩავაგდებ მანქანაში გალოვკას და განახებთ რა და როგორ ორვალიანებს ტალკატელები აქვს და უფრო ადვილია გასწორება |
|
|
![]() ![]() |