IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> კლაპნის "ზაზორი" -ის გასწორება, EJ205 ს ჰიდროკომენსატორები არ ქონია
Sturbo
გამოხმაურება Dec 6 2009, 21:02
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




EJ205 ჰიდროკომპენსატორები არ აქვს უარესიც შაიბებით რეგულირდება ზაზორი თურმე და ყოველ 100000 ზეა ეგ პროცედურა საჭიროა.
მაინტერესებს ვინ როგორ მოაგვარა ეს პრობლემა თუ მარტო მე მყავს 100000 ის ზემოთ მანქანა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
SUB 300
გამოხმაურება Dec 7 2009, 10:10
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




Sturbo
RACKER
მარტო ძველ მოდელებს ააქვთ , მე ბოკას მანქანაზე მაქვს ნანახი მარტო, 94 იყო თუ არ ვცდები ,
ადვილი მართლა არ არის შოთი , ადვილია მატორი რო გაქვს დაშლილი მაშინ smile.gif
უნდა დაიშალოს გალოვკის კრიშკები რომ მიუდგე რასპრედვალებს , მოხსნი ვინტილატორს რომ შეძლო მატორის დატრიალება , შუპის მეშვეობით დასინჟო რამდენია ზაზორები , უნდა გქონდეს შაიბები ბლომათ რომ დააყენო სასურველზე , რაღაც კლუჩი უნდა ქონდეს რითიც დააწვები ცილინდრს რაშიც ზის შაიბება, თუ არ დაპრესე ანუ უნდა დაიყვანო პოზიციაზე ვითომ კულაჩოკი ზედ იდგეს და გამოიღებ შაიბას , მომდევნო შეხვედრისთვის ჩავაგდებ მანქანაში გალოვკას და განახებთ რა და როგორ

ორვალიანებს ტალკატელები აქვს და უფრო ადვილია გასწორება
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Sturbo   კლაპნის "ზაზორი" -ის გასწორება   Dec 6 2009, 21:02
RACKER   აუ ეგ მეც მაინტერე...   Dec 6 2009, 21:45
SUB 300   Sturbo RACKER მარტო ძ...   Dec 7 2009, 10:10
Sturbo   ყველა მანქანას რომ...   Dec 7 2009, 10:53
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge