IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> კლაპნის "ზაზორი" -ის გასწორება, EJ205 ს ჰიდროკომენსატორები არ ქონია
Sturbo
გამოხმაურება Dec 6 2009, 21:02
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




EJ205 ჰიდროკომპენსატორები არ აქვს უარესიც შაიბებით რეგულირდება ზაზორი თურმე და ყოველ 100000 ზეა ეგ პროცედურა საჭიროა.
მაინტერესებს ვინ როგორ მოაგვარა ეს პრობლემა თუ მარტო მე მყავს 100000 ის ზემოთ მანქანა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Sturbo
გამოხმაურება Dec 7 2009, 10:53
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ყველა მანქანას რომელზეც შაიბებით სწორდება ზაზორი კაპოტზე შიდა მხრიდან მიკრულია ბირკა სადაც მითითებულია 100000 კილომეტრი და
ზაზორი შემშვები გამშვები კლაპნებისათვის. ეს მატორები არც ისე იშვიათია 98-02 ტუბინიანი იაპონია ევროპა ყველა მაგ მატორებით მოდის განსაკუთრებით ფორესტერები. 02-07 ევროპულებზეც როგორც ვნახე ჰიდროკომპენსატორები არ დგას ეს ყველაფერი DOHC ტურბო მატორებს
ეხება. დიდმა ზაზორმა ბევრი ფოკუსი შეიძლება გამოიწვიოს მაგალითად დაბალი სიმძლავრე ნუ ხმაურზე აღარ ვლაპარაკობ.
ასე რომ თუ სადმე დაბრედილ გალოვკას იშოვით შაიბები არ გადაყაროთ - შაიბების ბანკი უნდა შევქმნათ rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Sturbo   კლაპნის "ზაზორი" -ის გასწორება   Dec 6 2009, 21:02
RACKER   აუ ეგ მეც მაინტერე...   Dec 6 2009, 21:45
SUB 300   Sturbo RACKER მარტო ძ...   Dec 7 2009, 10:10
Sturbo   ყველა მანქანას რომ...   Dec 7 2009, 10:53
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge