![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
EJ205 ჰიდროკომპენსატორები არ აქვს უარესიც შაიბებით რეგულირდება ზაზორი თურმე და ყოველ 100000 ზეა ეგ პროცედურა საჭიროა.
მაინტერესებს ვინ როგორ მოაგვარა ეს პრობლემა თუ მარტო მე მყავს 100000 ის ზემოთ მანქანა. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ყველა მანქანას რომელზეც შაიბებით სწორდება ზაზორი კაპოტზე შიდა მხრიდან მიკრულია ბირკა სადაც მითითებულია 100000 კილომეტრი და
ზაზორი შემშვები გამშვები კლაპნებისათვის. ეს მატორები არც ისე იშვიათია 98-02 ტუბინიანი იაპონია ევროპა ყველა მაგ მატორებით მოდის განსაკუთრებით ფორესტერები. 02-07 ევროპულებზეც როგორც ვნახე ჰიდროკომპენსატორები არ დგას ეს ყველაფერი DOHC ტურბო მატორებს ეხება. დიდმა ზაზორმა ბევრი ფოკუსი შეიძლება გამოიწვიოს მაგალითად დაბალი სიმძლავრე ნუ ხმაურზე აღარ ვლაპარაკობ. ასე რომ თუ სადმე დაბრედილ გალოვკას იშოვით შაიბები არ გადაყაროთ - შაიბების ბანკი უნდა შევქმნათ ![]() |
|
|
![]() ![]() |