![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
EJ205 ჰიდროკომპენსატორები არ აქვს უარესიც შაიბებით რეგულირდება ზაზორი თურმე და ყოველ 100000 ზეა ეგ პროცედურა საჭიროა.
მაინტერესებს ვინ როგორ მოაგვარა ეს პრობლემა თუ მარტო მე მყავს 100000 ის ზემოთ მანქანა. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ყველა მანქანას რომელზეც შაიბებით სწორდება ზაზორი კაპოტზე შიდა მხრიდან მიკრულია ბირკა სადაც მითითებულია 100000 კილომეტრი და
ზაზორი შემშვები გამშვები კლაპნებისათვის. ეს მატორები არც ისე იშვიათია 98-02 ტუბინიანი იაპონია ევროპა ყველა მაგ მატორებით მოდის განსაკუთრებით ფორესტერები. 02-07 ევროპულებზეც როგორც ვნახე ჰიდროკომპენსატორები არ დგას ეს ყველაფერი DOHC ტურბო მატორებს ეხება. დიდმა ზაზორმა ბევრი ფოკუსი შეიძლება გამოიწვიოს მაგალითად დაბალი სიმძლავრე ნუ ხმაურზე აღარ ვლაპარაკობ. ასე რომ თუ სადმე დაბრედილ გალოვკას იშოვით შაიბები არ გადაყაროთ - შაიბების ბანკი უნდა შევქმნათ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Dec 7 2009, 11:53) [snapback]60573[/snapback] ყველა მანქანას რომელზეც შაიბებით სწორდება ზაზორი კაპოტზე შიდა მხრიდან მიკრულია ბირკა სადაც მითითებულია 100000 კილომეტრი და ზაზორი შემშვები გამშვები კლაპნებისათვის. ეს მატორები არც ისე იშვიათია 98-02 ტუბინიანი იაპონია ევროპა ყველა მაგ მატორებით მოდის განსაკუთრებით ფორესტერები. 02-07 ევროპულებზეც როგორც ვნახე ჰიდროკომპენსატორები არ დგას ეს ყველაფერი DOHC ტურბო მატორებს ეხება. დიდმა ზაზორმა ბევრი ფოკუსი შეიძლება გამოიწვიოს მაგალითად დაბალი სიმძლავრე ნუ ხმაურზე აღარ ვლაპარაკობ. ასე რომ თუ სადმე დაბრედილ გალოვკას იშოვით შაიბები არ გადაყაროთ - შაიბების ბანკი უნდა შევქმნათ ![]() მაიცა მაიცა, ყველა ტურბინიან ფორესტერს ეგრე აქვს?? აბა მე რატომ მახსოვდა რომ ჰიდროტალკაწელებზეა ეგენი?? ახლა ვნახე მანუალში და მართლა რეგულირება სჭირდება თურმე..... აი ეს ციფრები არის მანუალში მითითებული, მაგრამ ვერაფერი ვერ გავუგე ![]() Intake valve:S =(V + T) - 0.20 Exhaust valve:S =(V + T) - 0.25 S: Shim thickness to be used V: Measured valve clearance T: Shim thickness required Part No. Thickness mm (in) 13218 AK010 2.00 (0.0787) 13218 AK020 2.02 (0.0795) 13218 AK030 2.04 (0.0803) 13218 AK040 2.06 (0.0811) 13218 AK050 2.08 (0.0819) 13218 AK060 2.10 (0.0827) 13218 AK070 2.12 (0.0835) 13218 AK080 2.14 (0.0843) 13218 AK090 2.16 (0.0850) 13218 AK100 2.18 (0.0858) 13218 AK110 2.20 (0.0866) 13218 AE710 2.22 (0.0874) 13218 AE730 2.24 (0.0882) 13218 AE750 2.26 (0.0890) 13218 AE770 2.28 (0.0898) 13218 AE790 2.30 (0.0906) 13218 AE810 2.32 (0.0913) 13218 AE830 2.34 (0.0921) 13218 AE850 2.36 (0.0929) 13218 AE870 2.38 (0.0937) 13218 AE890 2.40 (0.0945) 13218 AE910 2.42 (0.0953) 13218 AE920 2.43 (0.0957) 13218 AE930 2.44 (0.0961) 13218 AE940 2.45 (0.0965) 13218 AE950 2.46 (0.0969) 13218 AE960 2.47 (0.0972) 13218 AE970 2.48 (0.0976) 13218 AE980 2.49 (0.0980) 13218 AE990 2.50 (0.0984) 13218 AF000 2.51 (0.0988) 13218 AF010 2.52 (0.0992) 13218 AF020 2.53 (0.0996) 13218 AF030 2.54 (0.1000) 13218 AF040 2.55 (0.1004) 13218 AF050 2.56 (0.1008) 13218 AF060 2.57 (0.1012) 13218 AF070 2.58 (0.1016) 13218 AF090 2.60 (0.1024) 13218 AF110 2.62 (0.1031) 13218 AF130 2.64 (0.1039) 13218 AF150 2.66 (0.1047) 13218 AF170 2.68 (0.1055) 13218 AF190 2.70 (0.1063) -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |