გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Dec 6 2009, 21:02
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 |
EJ205 ჰიდროკომპენსატორები არ აქვს უარესიც შაიბებით რეგულირდება ზაზორი თურმე და ყოველ 100000 ზეა ეგ პროცედურა საჭიროა.
მაინტერესებს ვინ როგორ მოაგვარა ეს პრობლემა თუ მარტო მე მყავს 100000 ის ზემოთ მანქანა. |
|
|
|
![]() |
Dec 7 2009, 11:09
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 |
აი იხილეთ http://opposedforces.com/parts/forester/en...illustration_1/ 98-02
ესეც ნახე http://opposedforces.com/parts/forester/en...illustration_1/ 02-07 ეს კი http://opposedforces.com/parts/info/13218AE720/ რაზე მიდის ეგ შაიბები |
|
|
|
Sturbo კლაპნის "ზაზორი" -ის გასწორება Dec 6 2009, 21:02
RACKER აუ ეგ მეც მაინტერე... Dec 6 2009, 21:45
SUB 300 Sturbo
RACKER
მარტო ძ... Dec 7 2009, 10:10
Sturbo ყველა მანქანას რომ... Dec 7 2009, 10:53
PAINKILLER
![]() ![]() |