![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 639 რეგისტრ.: 11-November 13 მომხმარებელი № 3,741 ![]() |
გამარჯობათ. მოკლედ დილით ცივზე, ან 2-3 საათის დაუქოქავ მანქანას რო ვქოქავ დაახლოებით 1-2 წამი მიტოვებს ზეთს ანთილს შემდეგ აქრობს, ადრე არ უქნია და ეგეთებს ვერ ვგუობ მანქანაზე , შევცვალე თავდაპირველად ფილტრი შემდეგ ზეთიც (რო არ გამოსწორდა) მაგრამ იგივე პრობლემა მაქ მირჩიეთ ვინმემ როგორ მოვიქცე, ერთადერთი დამრჩა ზეთის ნასოსი და არ მინდა ეგეც ტყუილად შევცვალო, თუ დაწერთ რო მაგის ბრალია შევცვლი დამემრეთ ვაჟკაცურად ვისაც შეგიძლიათ
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ორივ არიანტია:
1) 1 წამი ჭითლის ჩაქრობამდე ნორმალური დროა 2) თუ მაინც დიდხანს ანთია, ძაან სქელი ზეთი გისხია და აგვიანებს წნევის შექმნას 3) ზეთის ნასოსის უკანა კედლის ბოლტები არ იყოს მოშვებული და არ იცლებოდეს სისტემა... მაგ ბოლტების მOშვების გამო ძავებიც ფუჭდება ხოლმე... |
|
|
![]() ![]() |