IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ფრონტალური ინტერქულერი, საერთო თემა
karlo-fan
გამოხმაურება Jul 24 2014, 12:50
გამოხმაურება #1


უბრალოდ Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,148
რეგისტრ.: 7-January 12
მომხმარებელი № 2,436




ვერსად ვერ ვნახე კონკრეტული ინფორმაცია და იყოს ეს თემა, ჩემსავით ალბათ ბევრს აინტერესებს დეტალები.

რამდენიმე კითხვა მაქვს და ჩამოვწერ.

1) რა დროს არის საჭირო ფრონტალურის დაყენება? ანუ როდის ვეღარ უმკლავდება ქარხნული ქულერი თავის საქმეს? მაგალითად სტოკ მანქანაზე (GDA, GDB, SG9) ნასტროიკისას თუ არის საჭირო?

2) პაუკის შემოტრიალება. როგორც ვხვდები უკეთესია ნაკლები ლაგის პონტში... თუ ეგრეა რატომ არ ატრილებს ყველა? შემოტრიალებისას აუცილებლად ეწირება მაგ ამბავს ონდიციონერი?

3) ფრონტალურის გაკეთების დროს, ქარხნული ქულერი თავის ადგილას დარჩეს, ანუ გადადაკეთდეს ისე, რომ ფრონტალურიდან წამოსული ჰაერი ისევ თვითონ გაატაროს (დამატებით გააგრილოს). ანუ Y ადგილი დაილუქოს და გვერდიდან გაუკეთდეს შემსვლელი...


Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Black Jo
გამოხმაურება Jul 24 2014, 15:28
გამოხმაურება #2


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(RACKER @ 24th July 2014 - 13:57) [snapback]605945[/snapback]
დიდ სხვაობასაც არ იძლევა ასერომ თუ პორნო გადაკეთებებს არ აკეთებ დიდი არაფერია

და ჩემთან რატომ არის პირიქით და შედეგიანი? პირდაპირ დაყენებული დიდ კრუგზე გასული ფორნატალური უფრო დიდი ლაგით არის ვიდრე შემოტრიალებული, დიდი ტურბინა ისედაც მაღალ აბაროტზე გადის და კიდევ ფრონტალურს რომ დააყენებ ლაგი კიდევ უფრო რომ იზრდება, მოტრიალებულზე კიდევ პრაკტიკულად მაგ ლაგს სპობ, სადაც უნდა გადიოდეს ტურბინა სპულზე მანდ ისპულება, ეგ არ არის შედეგი? ეგ არ არის სხვაობა? როცა მე ვამბობდი მაგ 60სმ მოჭრისას იმხელა შედეგი არ არის მეთქი კინაღამ გამლახეთ, აზრზე არ ხარო რამხელა შედეგს იძლევაო პაუკის შემოტრიალება და ტრუბების დამოკლებაო და ეხლა პირიქით ამბობ? biggrin.gif ვეღარ გავიგე შენი biggrin.gif

შემოტრიალების შემდეგ მეტი რა შედეგი უნდა ქონდეს ლაგის დაწევის გარდა? მეტი რესპონსიც აქვს და ნაკლები ლაგიც.... რატომ ამბობ რომ ეს არის პორნო და არაშედეგიანი, როცა ნამდვილად აქვს შედეგი, ვიღაცას შეიძლება არ ანაღლებს რომ 5000 მაგივრად 6000 გაუხსნის ტურბინა, ვიღაცას შეიძლება ჩალიჩი ეზარება, მაგრამ საჩალიჩო და საპორნაო ნამდვილად არ არის როცა ყველაფერი გამოთვლილი, გაზომილი და დალაგებულია.


ციტატა(karlo-fan @ 24th July 2014 - 13:50) [snapback]605944[/snapback]
2) პაუკის შემოტრიალება. როგორც ვხვდები უკეთესია ნაკლები ლაგის პონტში... თუ ეგრეა რატომ არ ატრილებს ყველა? შემოტრიალებისას აუცილებლად ეწირება მაგ ამბავს ონდიციონერი?

შენს კუზაოზე არ არის აუცილებელი რომ კონდიციონერი შეწირო, პაუკის შემოტრიალება შესაძლებელია კონდიციონერის და დინამოს თავიანთ ადგილზე დატოვებით.










და რავიცი კიდევ მილიონნახევარი ვარიანტი არსებობს......
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
karlo-fan   ფრონტალური ინტერქულერი   Jul 24 2014, 12:50
RACKER   აბა ეხლა ძალიან ნუ ...   Jul 24 2014, 12:57
karlo-fan  
ციტატ...   Jul 24 2014, 13:15
Black Jo  
Black Jo  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge