![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ვერსად ვერ ვნახე კონკრეტული ინფორმაცია და იყოს ეს თემა, ჩემსავით ალბათ ბევრს აინტერესებს დეტალები.
რამდენიმე კითხვა მაქვს და ჩამოვწერ. 1) რა დროს არის საჭირო ფრონტალურის დაყენება? ანუ როდის ვეღარ უმკლავდება ქარხნული ქულერი თავის საქმეს? მაგალითად სტოკ მანქანაზე (GDA, GDB, SG9) ნასტროიკისას თუ არის საჭირო? 2) პაუკის შემოტრიალება. როგორც ვხვდები უკეთესია ნაკლები ლაგის პონტში... თუ ეგრეა რატომ არ ატრილებს ყველა? შემოტრიალებისას აუცილებლად ეწირება მაგ ამბავს ონდიციონერი? 3) ფრონტალურის გაკეთების დროს, ქარხნული ქულერი თავის ადგილას დარჩეს, ანუ გადადაკეთდეს ისე, რომ ფრონტალურიდან წამოსული ჰაერი ისევ თვითონ გაატაროს (დამატებით გააგრილოს). ანუ Y ადგილი დაილუქოს და გვერდიდან გაუკეთდეს შემსვლელი... ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ 24th July 2014 - 16:46) [snapback]605977[/snapback] არ მგონია 1K აბაროტი ამოიღოს პაოკის შემოტრიალებამ გააჩნია ტრუბის დიამეტრს, ინტერქულერის ფლოუს, ინტერქულერის სიდიდეს ციტატა(TRULOVI @ 24th July 2014 - 16:46) [snapback]605977[/snapback] მარა ფაიფინგს თუ დააკვირდები საკმაოდ ჩალიჩი უნდა მისვარკ მოსვარკებებით მარტო დასვარკული რომ დაინახე შე დალოცვილო, ბოლო 2 სურათებში დასვარკულია ეს დედარღნიანი? ჰა? ვის როგორც შეუძლია და რისგანაც შეუძლია ისე აკეთებს. ხოდა როცა ვიხლობს აკეთებ და მოხრას მილიონი სვარკა რომ ადევს მაშინ არ არის საჩალიჩო და ეს არის საჩალიჩო ორი სვარკის დადება? |
|
|