![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ვერსად ვერ ვნახე კონკრეტული ინფორმაცია და იყოს ეს თემა, ჩემსავით ალბათ ბევრს აინტერესებს დეტალები.
რამდენიმე კითხვა მაქვს და ჩამოვწერ. 1) რა დროს არის საჭირო ფრონტალურის დაყენება? ანუ როდის ვეღარ უმკლავდება ქარხნული ქულერი თავის საქმეს? მაგალითად სტოკ მანქანაზე (GDA, GDB, SG9) ნასტროიკისას თუ არის საჭირო? 2) პაუკის შემოტრიალება. როგორც ვხვდები უკეთესია ნაკლები ლაგის პონტში... თუ ეგრეა რატომ არ ატრილებს ყველა? შემოტრიალებისას აუცილებლად ეწირება მაგ ამბავს ონდიციონერი? 3) ფრონტალურის გაკეთების დროს, ქარხნული ქულერი თავის ადგილას დარჩეს, ანუ გადადაკეთდეს ისე, რომ ფრონტალურიდან წამოსული ჰაერი ისევ თვითონ გაატაროს (დამატებით გააგრილოს). ანუ Y ადგილი დაილუქოს და გვერდიდან გაუკეთდეს შემსვლელი... ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() BOOSTAHOLIC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,458 რეგისტრ.: 28-June 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,780 ![]() |
TRULOVI
ეგ არ ვთქვი კაცია და გუნება ამ კაცს მანქანა ყავს წლებია და უღირს შემობრუნება და 600 აბაროტიც და ნაკლების გაუმჯობესებაც ხოდა შენ თუ 1 წლის გამო აწყობ მანქანას სხვა ამბავია ეს კაცი მანქანას იტოვებს სამუდამოდ ალბათ ![]() ![]() ![]() ციტატა(zaza1987 @ 24th July 2014 - 17:34) [snapback]605998[/snapback] ეგაა მერე მაგაზეა ლაპარაკი გაუკეტებელი არაფერია კი მასეა მარა რავი მე არმიღირს რა 400+$ შემოსაბრუნებლად არ ვაკეთებ ისე რო მჭირდებოდეს ესტიაის ქულერი ძაან ჩვეულებრივ მეყოფა -------------------- Real Eyes ✪
Realize ✪ Real Lies ヅ |
|
|