IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ფრონტალური ინტერქულერი, საერთო თემა
karlo-fan
გამოხმაურება Jul 24 2014, 12:50
გამოხმაურება #1


უბრალოდ Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,148
რეგისტრ.: 7-January 12
მომხმარებელი № 2,436




ვერსად ვერ ვნახე კონკრეტული ინფორმაცია და იყოს ეს თემა, ჩემსავით ალბათ ბევრს აინტერესებს დეტალები.

რამდენიმე კითხვა მაქვს და ჩამოვწერ.

1) რა დროს არის საჭირო ფრონტალურის დაყენება? ანუ როდის ვეღარ უმკლავდება ქარხნული ქულერი თავის საქმეს? მაგალითად სტოკ მანქანაზე (GDA, GDB, SG9) ნასტროიკისას თუ არის საჭირო?

2) პაუკის შემოტრიალება. როგორც ვხვდები უკეთესია ნაკლები ლაგის პონტში... თუ ეგრეა რატომ არ ატრილებს ყველა? შემოტრიალებისას აუცილებლად ეწირება მაგ ამბავს ონდიციონერი?

3) ფრონტალურის გაკეთების დროს, ქარხნული ქულერი თავის ადგილას დარჩეს, ანუ გადადაკეთდეს ისე, რომ ფრონტალურიდან წამოსული ჰაერი ისევ თვითონ გაატაროს (დამატებით გააგრილოს). ანუ Y ადგილი დაილუქოს და გვერდიდან გაუკეთდეს შემსვლელი...


Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
VADA
გამოხმაურება Jul 24 2014, 21:12
გამოხმაურება #2


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




ფრონტალური ინტერქულერის დროს ლაგის გაზრდის მიუხედავად საშუალო აბაროტებზე საკმაოდ კარგ შედეგს ვიღებთ. პლიუს მაღლებზეც კარგია.
თუმცა აქვს მინუსები:
ფრონტალური დგება რადიატორის წინ. ამიტომ რადიატორს ხვდება მეტი ცხელი ჰაერი. შედეგად, ნაკლებად გრილდება წყალი და ძრავშიც ცხელი წყალი უფრო ხვდება.
ლაგზე ყველამ იცით smile.gif

ლაგის შემცირება შეიძლება პაუკის შემოტრიალებით და ტრუბების დიამეტრის შემცირებითაც, მაგრამ ფორნტალურის დაყენება ზრდის ჰაერის გამტარობას. ტრუბის დიამეტრის შემცირებით კი მცირდება ჰაერის გამტარობა. ანუ ტურბინის შესაბამისად უნდა მოხდეს ტრუბების და ინტერქულერი ზომების ანგარიში.

პრინციპში, თუ მანქანიდან არ ფიქრობთ 400+ ცხენის ამოღებას, ფრონტალური ზედმეტია. სტოკი ქულერიც ყოფნის გაგრილების სისტემით.

მაგრამ თუ დააყენებთ ცუდი არ იქნება. smile.gif


როგორ ვიანგარითოს ინტერქულერის და ფაიფინგის ზომები ?

საერთოდ მიღებულია, რომ 100hp-ისთვის გასაგრილებლად საკმარისია 3 ლიტრიანი მოცულობის ინტერქულერი.
შესაბამისად 300hp-თვის 9 ლიტრიანია საჭირო. 400-იანისთვის 12ლ და ა.შ.

იმედია იცით როგორ იანგარიშოთ ინტერქულერის ლიტრაჟი smile.gif

რაც შეეხება ფაიფინგებს.
მიღებულია, რომ 0.4 მახა, ეს არის ერთეული, რომლის ზევით, ტრუბაში გამავალი ჰაერი გარდაიქმნება ტურბულენტურად. ანუ ამის ზევით ჰაერი თვითონ უშლის საკუთარ თავს ხელს, ადვილად გაიაროს.

არსებობს შემდეგი ცხრილი
2" piping
1.57 x 2 = 3.14 sq in
300 cfm = 156 mph = 0.20 mach
400 cfm = 208 mph = 0.27 mach
500 cfm = 261 mph = 0.34 mach
585 cfm max = 304 mph = 0.40 mach


2.25" piping
3.9740625 sq in = 1.98703125 x 2
300 cfm = 123 mph = 0.16 mach
400 cfm = 164 mph = 0.21 mach
500 cfm = 205 mph = 0.26 mach
600 cfm = 247 mph = 0.32 mach
700 cfm = 288 mph = 0.37 mach
740 cfm max = 304 mph = 0.40 mach


2.5" piping
4.90625 sq in = 2.453125 x 2
300 cfm = 100 mph = 0.13 mach
400 cfm = 133 mph = 0.17 mach
500 cfm = 166 mph = 0.21 mach
600 cfm = 200 mph = 0.26 mach
700 cfm = 233 mph = 0.30 mach
800 cfm = 266 mph = 0.34 mach
900 cfm = 300 mph = 0.39 mach
913 cfm max = 304 mph = 0.40 mach

სადაც თავისუფლად შეგიძლიათ მოძებნოთ თქვენი ტურბინის გამტარობა და აირჩიოთ ოპტიმალური ფაიფინგი smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
karlo-fan   ფრონტალური ინტერქულერი   Jul 24 2014, 12:50
RACKER   აბა ეხლა ძალიან ნუ ...   Jul 24 2014, 12:57
karlo-fan  
ციტატ...   Jul 24 2014, 13:15
Black Jo  
Black Jo  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge