![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
ვერსად ვერ ვნახე კონკრეტული ინფორმაცია და იყოს ეს თემა, ჩემსავით ალბათ ბევრს აინტერესებს დეტალები.
რამდენიმე კითხვა მაქვს და ჩამოვწერ. 1) რა დროს არის საჭირო ფრონტალურის დაყენება? ანუ როდის ვეღარ უმკლავდება ქარხნული ქულერი თავის საქმეს? მაგალითად სტოკ მანქანაზე (GDA, GDB, SG9) ნასტროიკისას თუ არის საჭირო? 2) პაუკის შემოტრიალება. როგორც ვხვდები უკეთესია ნაკლები ლაგის პონტში... თუ ეგრეა რატომ არ ატრილებს ყველა? შემოტრიალებისას აუცილებლად ეწირება მაგ ამბავს ონდიციონერი? 3) ფრონტალურის გაკეთების დროს, ქარხნული ქულერი თავის ადგილას დარჩეს, ანუ გადადაკეთდეს ისე, რომ ფრონტალურიდან წამოსული ჰაერი ისევ თვითონ გაატაროს (დამატებით გააგრილოს). ანუ Y ადგილი დაილუქოს და გვერდიდან გაუკეთდეს შემსვლელი... ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
ფრონტალური ინტერქულერის დროს ლაგის გაზრდის მიუხედავად საშუალო აბაროტებზე საკმაოდ კარგ შედეგს ვიღებთ. პლიუს მაღლებზეც კარგია.
თუმცა აქვს მინუსები: ფრონტალური დგება რადიატორის წინ. ამიტომ რადიატორს ხვდება მეტი ცხელი ჰაერი. შედეგად, ნაკლებად გრილდება წყალი და ძრავშიც ცხელი წყალი უფრო ხვდება. ლაგზე ყველამ იცით ![]() ლაგის შემცირება შეიძლება პაუკის შემოტრიალებით და ტრუბების დიამეტრის შემცირებითაც, მაგრამ ფორნტალურის დაყენება ზრდის ჰაერის გამტარობას. ტრუბის დიამეტრის შემცირებით კი მცირდება ჰაერის გამტარობა. ანუ ტურბინის შესაბამისად უნდა მოხდეს ტრუბების და ინტერქულერი ზომების ანგარიში. პრინციპში, თუ მანქანიდან არ ფიქრობთ 400+ ცხენის ამოღებას, ფრონტალური ზედმეტია. სტოკი ქულერიც ყოფნის გაგრილების სისტემით. მაგრამ თუ დააყენებთ ცუდი არ იქნება. ![]() როგორ ვიანგარითოს ინტერქულერის და ფაიფინგის ზომები ? საერთოდ მიღებულია, რომ 100hp-ისთვის გასაგრილებლად საკმარისია 3 ლიტრიანი მოცულობის ინტერქულერი. შესაბამისად 300hp-თვის 9 ლიტრიანია საჭირო. 400-იანისთვის 12ლ და ა.შ. იმედია იცით როგორ იანგარიშოთ ინტერქულერის ლიტრაჟი ![]() რაც შეეხება ფაიფინგებს. მიღებულია, რომ 0.4 მახა, ეს არის ერთეული, რომლის ზევით, ტრუბაში გამავალი ჰაერი გარდაიქმნება ტურბულენტურად. ანუ ამის ზევით ჰაერი თვითონ უშლის საკუთარ თავს ხელს, ადვილად გაიაროს. არსებობს შემდეგი ცხრილი 2" piping 1.57 x 2 = 3.14 sq in 300 cfm = 156 mph = 0.20 mach 400 cfm = 208 mph = 0.27 mach 500 cfm = 261 mph = 0.34 mach 585 cfm max = 304 mph = 0.40 mach 2.25" piping 3.9740625 sq in = 1.98703125 x 2 300 cfm = 123 mph = 0.16 mach 400 cfm = 164 mph = 0.21 mach 500 cfm = 205 mph = 0.26 mach 600 cfm = 247 mph = 0.32 mach 700 cfm = 288 mph = 0.37 mach 740 cfm max = 304 mph = 0.40 mach 2.5" piping 4.90625 sq in = 2.453125 x 2 300 cfm = 100 mph = 0.13 mach 400 cfm = 133 mph = 0.17 mach 500 cfm = 166 mph = 0.21 mach 600 cfm = 200 mph = 0.26 mach 700 cfm = 233 mph = 0.30 mach 800 cfm = 266 mph = 0.34 mach 900 cfm = 300 mph = 0.39 mach 913 cfm max = 304 mph = 0.40 mach სადაც თავისუფლად შეგიძლიათ მოძებნოთ თქვენი ტურბინის გამტარობა და აირჩიოთ ოპტიმალური ფაიფინგი ![]() |
|
|