|  ფრონტალური ინტერქულერი, საერთო თემა | 
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
|  ფრონტალური ინტერქულერი, საერთო თემა | 
|    Jul 24 2014, 12:50 
				 გამოხმაურება
					#1
					
				
			 | |
|  უბრალოდ Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436  | 
				ვერსად ვერ ვნახე კონკრეტული ინფორმაცია და იყოს ეს თემა, ჩემსავით ალბათ ბევრს აინტერესებს დეტალები. რამდენიმე კითხვა მაქვს და ჩამოვწერ. 1) რა დროს არის საჭირო ფრონტალურის დაყენება? ანუ როდის ვეღარ უმკლავდება ქარხნული ქულერი თავის საქმეს? მაგალითად სტოკ მანქანაზე (GDA, GDB, SG9) ნასტროიკისას თუ არის საჭირო? 2) პაუკის შემოტრიალება. როგორც ვხვდები უკეთესია ნაკლები ლაგის პონტში... თუ ეგრეა რატომ არ ატრილებს ყველა? შემოტრიალებისას აუცილებლად ეწირება მაგ ამბავს ონდიციონერი? 3) ფრონტალურის გაკეთების დროს, ქარხნული ქულერი თავის ადგილას დარჩეს, ანუ გადადაკეთდეს ისე, რომ ფრონტალურიდან წამოსული ჰაერი ისევ თვითონ გაატაროს (დამატებით გააგრილოს). ანუ Y ადგილი დაილუქოს და გვერდიდან გაუკეთდეს შემსვლელი...   | 
|  | |
|  | 
|  Jul 24 2014, 22:13 
				 გამოხმაურება
					#2
					
				
			 | |
|  Subaru Legacy           ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905  | ციტატა(VADA @ 24th July 2014 - 22:54) [snapback]606051[/snapback] ცოტათი მეტზე კი არა და ადის 110-115-მდე. თუმცა ამის გამოსავალი ეეე კარგი ეხლა, რანაირად ადის 110-115 გრადუსზე?  მაგ გრადუსზე მინიმუმ 1.6 ბარიანი რადიატორის სახურავი უნდა ეყენოს   ციტატა(VADA @ 24th July 2014 - 22:54) [snapback]606051[/snapback] მეტიც არის ამხელა ქულერებზე არ მაქვს საუბარი, როცა 400-ზე მეტი ცხენი გყავს გამომწყდეული კაპოტ ქვეშ მაშინ კეთილი უნდა ვინებოთ და რადიატორიც შევცვალოთ.   მარტო იმ შემთხვევაში მიმაჩნია კარგი თუ შემავალი ჰაერის ტემპერატურა ძალიან დაბალი  წყალი-ჰაერის ტიპის ინტერქულერზე მაქვს საუბარი | 
|  | |