|  ფრონტალური ინტერქულერი, საერთო თემა | 
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
|  ფრონტალური ინტერქულერი, საერთო თემა | 
|    Jul 24 2014, 12:50 
				 გამოხმაურება
					#1
					
				
			 | |
|  უბრალოდ Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436  | 
				ვერსად ვერ ვნახე კონკრეტული ინფორმაცია და იყოს ეს თემა, ჩემსავით ალბათ ბევრს აინტერესებს დეტალები. რამდენიმე კითხვა მაქვს და ჩამოვწერ. 1) რა დროს არის საჭირო ფრონტალურის დაყენება? ანუ როდის ვეღარ უმკლავდება ქარხნული ქულერი თავის საქმეს? მაგალითად სტოკ მანქანაზე (GDA, GDB, SG9) ნასტროიკისას თუ არის საჭირო? 2) პაუკის შემოტრიალება. როგორც ვხვდები უკეთესია ნაკლები ლაგის პონტში... თუ ეგრეა რატომ არ ატრილებს ყველა? შემოტრიალებისას აუცილებლად ეწირება მაგ ამბავს ონდიციონერი? 3) ფრონტალურის გაკეთების დროს, ქარხნული ქულერი თავის ადგილას დარჩეს, ანუ გადადაკეთდეს ისე, რომ ფრონტალურიდან წამოსული ჰაერი ისევ თვითონ გაატაროს (დამატებით გააგრილოს). ანუ Y ადგილი დაილუქოს და გვერდიდან გაუკეთდეს შემსვლელი...   | 
|  | |
|  | 
|  Jul 24 2014, 22:35 
				 გამოხმაურება
					#2
					
				
			 | |
|  Subaru Legacy           ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905  | ციტატა(VADA @ 24th July 2014 - 23:20) [snapback]606060[/snapback] ეგრეა. ამიტომაც კარგია E85-ის დაყენება შენ თუ არასტოკი იგულისხმე მაშინ ბაზარი არ არის მაქამდე ადიოდეს იქნება, ეგ ნამადვილად არვიცი.... მე სტოკში ადისო დაწერე მეგონა და მაგიტომაც გამიკვირდა   | 
|  | |