IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> სვეჩის პრაკლატკის შეცვლა, თუ მოინდომებ თვითონაც გამოცვლი
JEY
გამოხმაურება Dec 5 2009, 01:14
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 382
რეგისტრ.: 21-August 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 313




ეს თემა არ არის მემგონი და იყოს, ვინმეს გამოადგება.
მოკლედ სვეჩების გამოცვლას ვაპირებდი და რეზინები რო მოვაძრე ( მემგონი ჩიბუხები ქვია მაგას rolleyes.gif ) ზეთი იდგა სვეჩის მილებში

მერე ეგრევე rackeras დავურეკე smile.gif და მითხრა რო zimbos ქონდა გამოცვლილი, მერე რაღა თქმა უნდა ზიმბოს დავუკავშირდი, ამიხსნა რო არაფერი ძნელი არ იყო და მეც შევძლებდი გამოცვლას, მეორე დღესს შევუდექი მაგ საქმეს.




ეს მეორე მხრიდან



ამას კიდე არაუშავა მეორე უპრო ჭუჭყიანი იყო

მერე გავწმინდე და გერმეტიკით დავამუშავე

ესეც გერმეტიკი



racker zimbo მადლობა რჩევებისთვის.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Matador
გამოხმაურება Dec 7 2009, 12:37
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




ზეთი თვითონაა დიელექტრიკი და ტრანსფორმატორებშიც ზუსტად იმიტომ იყენებენ გასაგრილებლად მაგას... მაგრამ ზეთს გააჩნია, თუ მას აქვს მინერალური მინარევები, მაშინ შეიძლება დიელექტრიკული თვისებები დაკარგოს... ასევე თუ მასში წყლის შემცველობა გაიზრდება 0.01%-ზე ზევით და მილიონი სხვა ფაქტორის მიხედვით...

ახალი ზეთი შეიძლება იყოს დიელექტრიკი, მაგრამ მუშაობის პროცესში თუ მასში შესაბამისი რეაქციები წავიდა, შეიძლება დროთა განმავლობაში ეს თვისებაც დაკარგო სხვასთან ერთად...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
JEY   სვეჩის პრაკლატკის შეცვლა   Dec 5 2009, 01:14
Vajika   JEY პრაკლატკები ს...   Dec 5 2009, 01:48
JEY  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge