![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
პირველ რიგში ძალიან გთხოვთ ნუ მეტყით რო არის თემები და მოძებნეო.
ნერვი აღარ მაქვს უკვე. 2000 წლიანი უტურბინო ფორესტერია მანაქანა. რამდენიმე თვის წინ დაიწყო, წყალს წევდა ზემოთ. ნორმაზე ზემოთ აქონდა. გამოვცვალე 2 ჯერ დაჩიკი რადიატორს რთავს მაგრამ გვიან, ნორმის ზემოთ. დიდად არ მაწუხებდა ეს პრობლემა იმიტო რო გზაზე/ტრასაზე ნორმაზე დგას წყალი. პრობკებშI აღამრთზე წევდა ზემოთ. თუ კონდეციონერს ჩავურთავ აგრილებდა. გუშინ მანქანაზე სხვა იჯდა , გასკდა რადიატორი. დღეს დავაყენე ახალი რადიატორი და შედეგი ასეთია. წყალი ისევ ზემოთ ადის, პროპელერი ირთვება გვიან. ვინც რადიატორი გამოცვალა რომ კითხო გაგრილების სისტემაზე მუშაობს და ცოდნაზე პრეტენზია აქვს. თერმოსტატი დროზე რთავსო, პომპა აკაჩავებსო. წავედი ცეოზე, ვიღაც სტარიკი გაიჩითა დე რადიატორის ბაჩოკზზე კლიზმა გაუკეთა და დაასკვნა გაზები აქვსო. მე მეგონა გამონაბოლქვი უნდა გაეზომა. თან ცეოზე რომ ამოწმებდა როჟა რადიატორს კრიშკა რომ უყენია, მაგას თუ ქვემოდან წნევა არ მიაწვა ის პატარა დირკა ხო დალუქულია საიდანაც ბაჩოკში გადადის წყაი? დავიჯერო იმ კლიზმამ ისეთი წნევა შექმნა რომ რადიატორიდან აირები გადაიტანა და შეამოწმა? თან შეგრიელბულ ჩამქვრალ მანქანაზე დამიდო დასკნა პრაკლადკააო. თუ პრაკლადკაა წყალი ხომ უდა გადაიტანოს სადმე. სისტემაში წყალი არ იკლებდა რადიატორის გახეტქვამდე. არც იქამდე აწეულა წყალი რო საგანგაშო ყოფილიყო. რა ვქნა რა გავაკეტო, არ არსებობს ერთი ნორმალური ადამიანი რომელთანაც მივალ, შეამოწებს და დამიდებს დასკვნას? სისტემა მთლიანად როგორ შევავსო წყლით? რა პროცედურა უნდა. ჰაერები რომ არ დაიტოვოს |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 309 რეგისტრ.: 23-February 12 მომხმარებელი № 2,559 ![]() |
ციტატა(gemin @ 2nd July 2014 - 01:49) [snapback]601752[/snapback] მოკლედ ყველაფერი ასე დაიწყო რომ გავიხსენე. გაზზე მქონდა პრობლემა. ინჟექტორები უნდა შემეცვალა და როჯამ მოიცა აბა ვნახავო იქნება ნასტროიკით გავასწოროო. და ვაბშე არია გაზზე აღაღ მუშაობდა საერთოდ. მეორე მეორესთან ვიყავი მისული და იმან კომპით გაასწორა. აი კაკრას მაგის მერე მოხდა რომ გვიან რთავდა ხოლმე პროპელერს. გაზის კომპიდან შეიძლება ნეტა მაგ პარამეტრის არევა? ერთი მნიშვნელოვანი ფაქტი კიდე ვისაა რომ გაზის ტემპერატურა ეყენა ხოლმე 40 გრადუსზე და გაზზე იქამდე გადადიოდა ხოლმე სანამ წყალი პირველ ნიშნულთან მივიდოდა. ამ მაბის მერე კიდე პირველ ნიშნულსა და ნორმას შორის რომ დგას ხოლმე ისარი მაშინ გადადის გაზზე. ხო ვამბობ დამთხვევების არ მჯერა თქო. ეს თემა იყო რა. რაკერამ მიაერთა კომპი და გაასწორა. გაზის აპარატურას თავის წყლსი დაჩიკი არ აქვს, მაქანანისაზეა დაერთებული ხოდა რაღაც პარამეტრისდა გამო პრიბორი იტყუებოდა . |
|
|
![]() ![]() |