![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
მოკლედ ძრავი არის ნახადუ.
მანქანაზე მიყენია TD05 ტურბინით, 1.5 ბუსტზე ადის და მიდის კარგადაც. მახომ რა პრაშივკაც ჩამიწერა მითხრა არ იგაზავოო ამიტომ არ ვაწვალებ. უბრალოდ მინდა კოვანი 2.5 ძრავი ავაწყო მთლიანად (ბაევოი) 2.0 ბარის დაბერვა მინდა და მე როგორც გავიგე ამ ძრავზე არ არის რეკონმენდებული მაგდენის ჩAბერვა თUმცა აიტანს მაგასაც. მაგრამ არ მინდა მაინც. ძრავი აწყობილია შოთას მიერ. made in shota. არაფერი ხმა არ აქვს. მანქანა ნახადუა და სადაც გინდა და როგორც გინდათ შევამოწმოთ. დევს wrx-ის ახალი პორშინები და კოლიცოები NPR ფირმის. ტურბო ლეგასის გალოვკებზეა. ღვედიც ახალი შეცვლილია. ერთI 30-40K კიდევ გაივლის. Cosworth ვკლადიშებზეა. ფასი 800$ 599 056808 |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
OZY
სპიდომეტრი შეცვლილია. გერტყვი რამდენი ქონდა გაკეთებისას. 180K ეხლა აქვს 195 თუ არ ვცდები. ამ 15K-ში არ მიგაზავია საერთოდ. პრაშივკა რომ ჩავწერეთ მე და მახომ ახლახანს 1 კვირაც არაა. ცოტა ვიგაზავე და დეტონაცია არ ქონდა. მაგრამ ბოლომდე არცერთხელ მიმიჭერია. პრავოდკის პრობლემები მქონდა, რასპრედვალის დაჩიკს ვერ ხედავდა კარგად და პერებოი ქონდა. აზრი არ ქონდა გაზაობას. მერე ბაბინა შევცვალე და კაროჩე. ეხლა არის გასწორებული ყველაფერი და მუშაობს საათივით და რო ჩააჭერ მიდის დეტონაციაც არ აქვს. რო იცოდე შიგნეულობა იპმრეზისაა ტურბინიანის. პრაკლადკაც სქელია და კომპრესიაც დაბალი აქვს. ანუ ბევრ ბუსტს იტანს. |
|
|
![]() ![]() |