![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
სუბარუ ლეგასი აუთბექი 1 გამოდიოდა 1995 წლის ბოლოდან 1999 წლის დასაწყისამდე
ძარის ტიპი : უნივერსალი, სედანი ბორბლების ბაზა 2629 მმ. სიმაღლე 1800 მმ. სიგანე 1715 მმ. სიგრძე 4719 მმ. ადგილების რაოდენობა 5 კარების რაოდენობა 5/4 ძრავი: ოპოზიტური საწვავი 93/95 თითო ცილინდრზე სარქველების რაოდენობა 4/2 შეკუმშვის ზომა 10 დგუშის სვლა 79 მმ. ცილინდრის დიამეტრი 99.5 მმ. ცილინდრების რაოდენობა 4 ცილინდრების განლაგება ოპოზიტური გაზის გამანაწილებელი მექანიზმი DOHC/ SOCH საწვავის მიწოდების სისტემა განაწილებული შეფრქვევა მაბრუნებელი მომენტი 265?/4400 ნ*მ სიმძლავრე ნაჩვენებია შემდეგი ბრუნვების დროს 5600 სიმძლავრე 174 ც.ძ. ძრავის მოცულობა 2457 სმ3 ტრანსმისია წამყვანი თვლები მუდმივი გაწევა ყველა თვალზე გადაცემათა რაოდენობა (მექანიკა) 5 გადაცემათა რაოდენობა (ავტომატიკა) 4 საწვავის ავზის მოცულიბა : 60ლ ![]() ![]() ![]() ![]() 1998 წლის მეორე ნახევრიდან დაიწყო სედანის ტიპის კუზაოს ბაზაზე ოუთბექის წარმოება ![]() ![]() ![]() სიბარუ ლეგასი ოუთბექმა გამოსვლის თანავე დიდი პოპულარობა მოიპოვა აქტიური დასვენების მოყვარულთა შორის განმავლობაში იგი უტოლდებოდა სუბარუ ფორესტერს ხოლო კლასით და კომფორტით ერთი საფეხურით ზევით იდგა ![]() ![]() ![]() ![]() 2.5 ატმოსფერული ძრავის სუსტ წერტილად ეგრედ წოდებულუ გალოვკის პრაკლადკის დაწვა ითვლებოდა 1995-1998 წლებში DOCH ტიპის ოპოზიტურ ძრავებზე 100000 მილის გარბენის შემდეგ აღინიშნებოდა ნამწვი გაზების გადმოსვლა წყლის სისტემაში, რომელიც პირდაპირ მიუთითებდა პრაკლადკის დაზიანებაზე ![]() ამ პრობლემისგან დასაღწევად სუბარუს კონსტრიქტორებმა ეგრედ წოდებული 2.5 "დაკოდილი" SOCH ძრავი შექმნეს ამ ჯერად პრობლემები 130000 მილის გარბენის შემდეგ იჩენდა თავს, მაგრამ ძირითადად წყლის გაჟონვა პრაკლადკებიდან ვიზუალურად ჩანდა ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 191 რეგისტრ.: 7-February 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 797 ![]() |
მაინტერესებს სხვა 3.0-ებიც ეგრეა და რა უშველო
მყავს აუთბექი 3.0 ძრავით, წინ ფეხებთან ზალიან ხურდება, კონდიციონერის გარეშე ვერ გაძლებ |
|
|
![]() ![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 237 რეგისტრ.: 2-September 13 მდებარ.: რუსთავი მომხმარებელი № 3,650 ![]() |
ციტატა(ProLook @ Aug 20 2014, 19:30) [snapback]609750[/snapback] მაინტერესებს სხვა 3.0-ებიც ეგრეა და რა უშველო მყავს აუთბექი 3.0 ძრავით, წინ ფეხებთან ზალიან ხურდება, კონდიციონერის გარეშე ვერ გაძლებ ჩემი ლანკასტერი ახალ აუთბექთან ალბათ არაა შუაში მაგრამ ჩემ მანქანაზეც ორი ვიხოდი ერთდება, ერთი ტრუბის ბაჩოკი ზუსტად მძღოლის სავარძლის ქვეშიდანაა, დაახლოებით რა, ოღონდ ჩემთან არაფერი არ ცხელდება და თბება. 3.0 მყავს მეც. შენი მანქანაც უშვებს ბოლს აღმართზე კონდენიციონერით მოძრაობის მერე ? მე როგორც ამიხსნეს და მეც დავაკვირდი ორი ტრუბა რო მოდის მატორიდან და კარობკის ქვეშიდან შეერთების ადგილზე კონდენსატი იქმნება-ორთქლი ასდის წყლის. ეგრე ხდება შენთანაც? -------------------- #SUBARU LEGACY LANCASTER H6 GLG-767
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 191 რეგისტრ.: 7-February 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 797 ![]() |
ციტატა(Warlord @ Aug 23 2014, 15:27) [snapback]610225[/snapback] ჩემი ლანკასტერი ახალ აუთბექთან ალბათ არაა შუაში მაგრამ ჩემ მანქანაზეც ორი ვიხოდი ერთდება, ერთი ტრუბის ბაჩოკი ზუსტად მძღოლის სავარძლის ქვეშიდანაა, დაახლოებით რა, ოღონდ ჩემთან არაფერი არ ცხელდება და თბება. 3.0 მყავს მეც. შენი მანქანაც უშვებს ბოლს აღმართზე კონდენიციონერით მოძრაობის მერე ? მე როგორც ამიხსნეს და მეც დავაკვირდი ორი ტრუბა რო მოდის მატორიდან და კარობკის ქვეშიდან შეერთების ადგილზე კონდენსატი იქმნება-ორთქლი ასდის წყლის. ეგრე ხდება შენთანაც? არა არანაირი ორთქლი უბრალოდ როგორც დავაკვირდი ზაან მხურვალე ძრავია, გაზაობის დროს ვინტილატორები ირთვება და ცხელ ჰაერი პირდაპირ ურტყავს მატორის უკანა პანელს. სალონის ქვედა მხარე მთლიანად გახურებულია, გასღებს რომ გამოაძრობ ისიც კარგად თბილია შორ გზაზე მაგარი დამგლელია, სულ კონდიციონერით ვერ ივლი |
|
|
![]() ![]() |