![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
სუბარუ ლეგასი აუთბექი 1 გამოდიოდა 1995 წლის ბოლოდან 1999 წლის დასაწყისამდე
ძარის ტიპი : უნივერსალი, სედანი ბორბლების ბაზა 2629 მმ. სიმაღლე 1800 მმ. სიგანე 1715 მმ. სიგრძე 4719 მმ. ადგილების რაოდენობა 5 კარების რაოდენობა 5/4 ძრავი: ოპოზიტური საწვავი 93/95 თითო ცილინდრზე სარქველების რაოდენობა 4/2 შეკუმშვის ზომა 10 დგუშის სვლა 79 მმ. ცილინდრის დიამეტრი 99.5 მმ. ცილინდრების რაოდენობა 4 ცილინდრების განლაგება ოპოზიტური გაზის გამანაწილებელი მექანიზმი DOHC/ SOCH საწვავის მიწოდების სისტემა განაწილებული შეფრქვევა მაბრუნებელი მომენტი 265?/4400 ნ*მ სიმძლავრე ნაჩვენებია შემდეგი ბრუნვების დროს 5600 სიმძლავრე 174 ც.ძ. ძრავის მოცულობა 2457 სმ3 ტრანსმისია წამყვანი თვლები მუდმივი გაწევა ყველა თვალზე გადაცემათა რაოდენობა (მექანიკა) 5 გადაცემათა რაოდენობა (ავტომატიკა) 4 საწვავის ავზის მოცულიბა : 60ლ ![]() ![]() ![]() ![]() 1998 წლის მეორე ნახევრიდან დაიწყო სედანის ტიპის კუზაოს ბაზაზე ოუთბექის წარმოება ![]() ![]() ![]() სიბარუ ლეგასი ოუთბექმა გამოსვლის თანავე დიდი პოპულარობა მოიპოვა აქტიური დასვენების მოყვარულთა შორის განმავლობაში იგი უტოლდებოდა სუბარუ ფორესტერს ხოლო კლასით და კომფორტით ერთი საფეხურით ზევით იდგა ![]() ![]() ![]() ![]() 2.5 ატმოსფერული ძრავის სუსტ წერტილად ეგრედ წოდებულუ გალოვკის პრაკლადკის დაწვა ითვლებოდა 1995-1998 წლებში DOCH ტიპის ოპოზიტურ ძრავებზე 100000 მილის გარბენის შემდეგ აღინიშნებოდა ნამწვი გაზების გადმოსვლა წყლის სისტემაში, რომელიც პირდაპირ მიუთითებდა პრაკლადკის დაზიანებაზე ![]() ამ პრობლემისგან დასაღწევად სუბარუს კონსტრიქტორებმა ეგრედ წოდებული 2.5 "დაკოდილი" SOCH ძრავი შექმნეს ამ ჯერად პრობლემები 130000 მილის გარბენის შემდეგ იჩენდა თავს, მაგრამ ძირითადად წყლის გაჟონვა პრაკლადკებიდან ვიზუალურად ჩანდა ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 660 რეგისტრ.: 23-January 14 მომხმარებელი № 3,926 ![]() |
3.0 ლეგასია ჩემი და დაკვირვებული ვარ ერთი ჩადგმისას ვგრევე იგრძნობა რომ მხურვალება მოდის ფეხებთან სადღაც კარობკის მხრიდან მოდის სიმხურვალე მაგრამ არც იმდენი რომ გაუსაძლისი და რაღაცა ოდნავ იგრძნობა ძალიან,ნუ დიდ მანძილზე არ მიცდია მაგრამ დუშეთში წასვლა წამოსვლაზე ვერაფერს ვგრძნობ..
დღეს ჩამოვედი ბათუმიდან მთელი გზა კლიმატი მქონდა ჩართული და ბევრი არაფერი არ ემატება წვა რომ მაგის გამო თავი დაიტანჯო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 191 რეგისტრ.: 7-February 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 797 ![]() |
ციტატა(misho0 @ Aug 23 2014, 22:20) [snapback]610326[/snapback] 3.0 ლეგასია ჩემი და დაკვირვებული ვარ ერთი ჩადგმისას ვგრევე იგრძნობა რომ მხურვალება მოდის ფეხებთან სადღაც კარობკის მხრიდან მოდის სიმხურვალე მაგრამ არც იმდენი რომ გაუსაძლისი და რაღაცა ოდნავ იგრძნობა ძალიან,ნუ დიდ მანძილზე არ მიცდია მაგრამ დუშეთში წასვლა წამოსვლაზე ვერაფერს ვგრძნობ.. დღეს ჩამოვედი ბათუმიდან მთელი გზა კლიმატი მქონდა ჩართული და ბევრი არაფერი არ ემატება წვა რომ მაგის გამო თავი დაიტანჯო ![]() კარგია რო მომწერე, ესე იგი მარტო ჩემი არ ხურდება არა უბრალოდ არ მევასება კლიმატით სიარული ტრასაზე, ქალაქში კი თან ბევრს ვეწევი და გამორთე ჩაუწიე შუშას მოწიე მერე ისევ ჩართე |
|
|
![]() ![]() |