![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
EJ205 ჰიდროკომპენსატორები არ აქვს უარესიც შაიბებით რეგულირდება ზაზორი თურმე და ყოველ 100000 ზეა ეგ პროცედურა საჭიროა.
მაინტერესებს ვინ როგორ მოაგვარა ეს პრობლემა თუ მარტო მე მყავს 100000 ის ზემოთ მანქანა. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 517 რეგისტრ.: 24-May 09 მომხმარებელი № 117 ![]() |
თუ შაიბების გარეშე რეგულირდება მაშინ ძაან იოლია. უბრალოდ კლაპნებამდე მისვლაა ცოტა რთული. იაპონურებზე როგორც წესი 10 ან 12 კლუჩი და ატვიორტკა უნდა. პლიუს შუპების ნაბორი და ცხადია ზაზორი უნდა იცოდე რამხელაა საჭირო.
აი შაიბებით თუა ... |
|
|
![]() ![]() |