![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 219 რეგისტრ.: 7-February 14 მომხმარებელი № 3,980 ![]() |
მოკლედ პრობლემა იმაშია რო როგორც კი გარრ ტემპერატურა ადის 32+ და რამოდენიმე ჯერ ჩავადგავ ,ბუსტავს 0.4 და ხან და ხან ავა 1 -0.9 და მერე ისევ ჩამოდის 0.4 -ზე . მეშინია ძრავი არ გავაფუჭო .საწვავს მხოლოდ სუპერს 98 ვასხამ . მაგ ამბავს შველოს მხოლოდ სუპერ 100 ( ვისსოლის 1 კალონკაზე აქვთ სანაპიროზე) იმას რო ჩავასხამ სწორდება და თან უკეთაც დადის, მაგრამ სულ მაგას ხო არ ჩავასხამ, თან იავნად რაღაცაშია საქმე . როცა კი გარეთ არ ცხელა ნორმალურად მუშაობს. 0.4 ბუსტის დროს არც ჩეკს მინთებს და არც არაფერს .
ვფიქრობ სიცხეში გამონაბოლქვის ტემპერატურა რო იზრდება ჩნდება დეტონაციის საშისროება და მაგიტომ არ აბერინებს მეტს ... რამდენად მართალი ვარ და რაში შეიძლება იყოს საქმე ? მხოლოდ მე მაწუხებს ეს პრობლემა თუ ზოგადად აქტუალურია ? მცოდნე ხალხის მოსაზრება, რჩევა - დახმარება მჭირდება უიი დორესტერი ჩამიწერია , თხოვნა მაქვს , შემისწოროთ . |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
დეტონაციის საშიშროება კი არა გაქანებული დეტონაციაა. ზეპირად მხოლოდ ეს შემიძლია გითხრა და გააკეთე თანმიმდევრობით:
გაწმინდე MAF შეამოწმე ბენზინის წნევა შეამოწმე ჰაერის მოპრვაზე გაწმინდე ინჟექტორები თუ რომელიმე ეტაპზე სიმპტომებმა გაუარა - დანარჩენები აღარ გააგრძელო ყოველი პროცედურის წინ დასბროსე , ანუ კლემა ჩახსენი |
|
|
![]() ![]() |