გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Dec 6 2009, 21:02
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 |
EJ205 ჰიდროკომპენსატორები არ აქვს უარესიც შაიბებით რეგულირდება ზაზორი თურმე და ყოველ 100000 ზეა ეგ პროცედურა საჭიროა.
მაინტერესებს ვინ როგორ მოაგვარა ეს პრობლემა თუ მარტო მე მყავს 100000 ის ზემოთ მანქანა. |
|
|
|
![]() |
Dec 8 2009, 20:40
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 |
არავის არაფრის შეგეშინდეთ არანაირ პრობლემას არ წარმოადგენს , მანდ იმხელა დარღვევები არ წარმოიქმნება რომ რამე საშიშროება იყოს , ერთადერთი რაზეც შეეტყობა ეს არის ბენზინის წვა და გაწევა , მაგრამ მენდეთ უმნიშვნელო იქნება ეს ყველაფერი , ვისაც უღირს კი შეუძლია გაასწოროს და ამის 2 ვარიანტია ,
1 არ ვიცი რამდენად შესაძლებელია ზედვე გაკეთება ანუ თუ ადგილის მხრივ თუ გექნება საშვალება რომ იმუშავო 2 კი ამოიღო ძრავი და ისე გაასწორო კლაპნები , კლაპნის გასწორება უკეთესია როდესაც გალოვკა დაჯერილია ბლოკზე , მოხსნილი გალოვკაზეც სწორდება მაგრამ დაჭერილზე ჯობია ასე რომ აბა ვის გიღირთ |
|
|
|
Sturbo კლაპნის "ზაზორი" -ის გასწორება Dec 6 2009, 21:02
RACKER აუ ეგ მეც მაინტერე... Dec 6 2009, 21:45
SUB 300 Sturbo
RACKER
მარტო ძ... Dec 7 2009, 10:10
Sturbo ყველა მანქანას რომ... Dec 7 2009, 10:53
PAINKILLER
![]() ![]() |