![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
EJ205 ჰიდროკომპენსატორები არ აქვს უარესიც შაიბებით რეგულირდება ზაზორი თურმე და ყოველ 100000 ზეა ეგ პროცედურა საჭიროა.
მაინტერესებს ვინ როგორ მოაგვარა ეს პრობლემა თუ მარტო მე მყავს 100000 ის ზემოთ მანქანა. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
არავის არაფრის შეგეშინდეთ არანაირ პრობლემას არ წარმოადგენს , მანდ იმხელა დარღვევები არ წარმოიქმნება რომ რამე საშიშროება იყოს , ერთადერთი რაზეც შეეტყობა ეს არის ბენზინის წვა და გაწევა , მაგრამ მენდეთ უმნიშვნელო იქნება ეს ყველაფერი , ვისაც უღირს კი შეუძლია გაასწოროს და ამის 2 ვარიანტია ,
1 არ ვიცი რამდენად შესაძლებელია ზედვე გაკეთება ანუ თუ ადგილის მხრივ თუ გექნება საშვალება რომ იმუშავო 2 კი ამოიღო ძრავი და ისე გაასწორო კლაპნები , კლაპნის გასწორება უკეთესია როდესაც გალოვკა დაჯერილია ბლოკზე , მოხსნილი გალოვკაზეც სწორდება მაგრამ დაჭერილზე ჯობია ასე რომ აბა ვის გიღირთ ![]() |
|
|
![]() ![]() |