![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 237 რეგისტრ.: 2-September 13 მდებარ.: რუსთავი მომხმარებელი № 3,650 ![]() |
SG5-ებზე რომელი კარობკები აყენია (ტიპტრონიკი-ავტომატი) ?
რამდენიმე ადამიანმა გამოთქვა ესეთი აზრი რო ძველი კუზაოს კარობკა ჯობია ახალსო, ახალი სუსტია, ადვილად ფუჭდება და ძვირი ღირსო. საუბარია მანქანის (სტოკის) ნორმალურად მოხმარების პირობებზე. ვითომ სუბარუს ტექნიკოსებმა არ იციან რა გააკეთონ მანქანაზე? ![]() -------------------- #SUBARU LEGACY LANCASTER H6 GLG-767
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 992 რეგისტრ.: 29-August 14 მომხმარებელი № 4,530 ![]() |
ციტატა(otto @ 14th August 2014 - 00:22) [snapback]608686[/snapback] სულ ასე იყო თუ ბოლოს დაემართა? დიორგანია კარობკის ბრალი არ უნდა იყოს.. ჩემიც მასე შვება ხანდახან ეგ არაა სავალდებულო კარობკის ბრალი იყოს მგონი... პადკარობოჩნი, ხიდის რეზინკები.... ათასი რამის ბრალი შეიძლება იყოს... ნუ, სუბარუში არ მქონია შეხება, მაგრამ აუდზე მქონდა ეგ პროსბლემა და პადკარობოჩნი არ იყო გადაჭერილი კარგად ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |