IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ტურბინის მუშაობა
juze
გამოხმაურება Dec 2 2009, 21:17
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 445
რეგისტრ.: 17-October 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 478




დღეს დიდი მაზიანი დაიდო რომ სტბ-ს ტურბინა დაქოქისტანავე ირთვება და მუშაობსო და მეორე მხარე იძახდა რომ ტახომეტრის 3000 აბაროტის შემდეგ იწყებს მუშაობასო
და აქედან რომელია სწორი პასუხი?????????????

ისა თქვენადა.... მეც არ ვიცი ამაზე პასუხი biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება Dec 8 2009, 22:56
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




მექანიკური არის ის რომელიც გალოვკებს ადგება ზემოდან და რემენი ატრიალებს. რემნიანები განსაზღვრლია 3.5 ბარი და ასეთებისთვის.
არსებობს კიდევ ელექტრო ჩარჯერი, რომელსაც იმხელა დენი მიაქვს რომ ძირითადად მარტო დრაგის დროს იყენებენ და რამოდენიმე წამით რთავენ, იმიტომ რომ ვერცერთი დინამო მაგდენ დენს ვერ იძლევა.
ორტურბინიანი სუბარუს გამონაბოლქვის სქემა კიდევ ასეთია: ორივე გალოვკა გადაერთებული ერთმანეთთან გამონაბოლქვის მილებით, ერთერთი პირდაპირ შედის პირველ ტურბინაში და ამ ტურბინაში პარალელურად დგას შიდა ვესტგეითი, რომელიც კოლექტორში ზედმეტი წნევის შემთხვევაში იხსნება და გამონაბოლქვს ტურბინის გვერდის ავლით უშვებს.
მეორე ტურბინასთან კი ტურბინამდე დგას ეგრეთწოდებული გამონაბოლქვის მართვის კლაპანი, რომელიც რეალურად გარეთა ვესტგეითია უფრო დიდ კლაპნით, ეს კლაპანი დაკეტილია დაბლებზე, ანუ მანამ, სანამ გამონაბოლქვის რაოდენობა პირველი ტურბინის დატრილებაზე მეტს ვერ გაქაჩავს, სადღაც 3500 ბრუნზე ეს კლაპანი ნელნელა იხსნება და მეორე ტურბინაში უშვებს გამონაბოლქვის მცირე ოდენობას, იმდენს რომ პირველ ტურბინას არაფერი დააკლდეს, ეს მცირე ოდენობა ატრილებს ტურბინას, მაგრამ მისგან დაბერილი ჰაერი ინტერქლერში კი არ შედის, არამედ უკან ბრუნდება, ინტეიქში, ანუ მილში ვოზდუხომერიდან ტურბინამდე. ასე მუშაობს მანამ, სანამ პირველი და მეორე ტურბინების წნევები არ გაუთანაბრდება ერთმანეთს. როგორც კი წნევები გათანაბრდება, კლაპანი იხსნება და გამონაბოლქვი უკვე თანაბრად ნაწილდება პირველ და მეორე ტურბინებზე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
juze   ტურბინის მუშაობა   Dec 2 2009, 21:17
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge