IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> წყალს წევს, ვეძებ მიზეზს
gemin
გამოხმაურება Jul 1 2014, 18:55
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 309
რეგისტრ.: 23-February 12
მომხმარებელი № 2,559




პირველ რიგში ძალიან გთხოვთ ნუ მეტყით რო არის თემები და მოძებნეო.

ნერვი აღარ მაქვს უკვე.

2000 წლიანი უტურბინო ფორესტერია მანაქანა.

რამდენიმე თვის წინ დაიწყო, წყალს წევდა ზემოთ. ნორმაზე ზემოთ აქონდა.
გამოვცვალე 2 ჯერ დაჩიკი

რადიატორს რთავს მაგრამ გვიან, ნორმის ზემოთ.

დიდად არ მაწუხებდა ეს პრობლემა იმიტო რო გზაზე/ტრასაზე ნორმაზე დგას წყალი.
პრობკებშI აღამრთზე წევდა ზემოთ. თუ კონდეციონერს ჩავურთავ აგრილებდა.

გუშინ მანქანაზე სხვა იჯდა , გასკდა რადიატორი.
დღეს დავაყენე ახალი რადიატორი და შედეგი ასეთია.

წყალი ისევ ზემოთ ადის, პროპელერი ირთვება გვიან.
ვინც რადიატორი გამოცვალა რომ კითხო გაგრილების სისტემაზე მუშაობს და ცოდნაზე პრეტენზია აქვს.
თერმოსტატი დროზე რთავსო, პომპა აკაჩავებსო.

წავედი ცეოზე, ვიღაც სტარიკი გაიჩითა დე რადიატორის ბაჩოკზზე კლიზმა გაუკეთა და დაასკვნა გაზები აქვსო. მე მეგონა გამონაბოლქვი უნდა გაეზომა.
თან ცეოზე რომ ამოწმებდა როჟა რადიატორს კრიშკა რომ უყენია, მაგას თუ ქვემოდან წნევა არ მიაწვა ის პატარა დირკა ხო დალუქულია საიდანაც ბაჩოკში გადადის წყაი? დავიჯერო იმ კლიზმამ ისეთი წნევა შექმნა რომ რადიატორიდან აირები გადაიტანა და შეამოწმა? თან შეგრიელბულ ჩამქვრალ მანქანაზე
დამიდო დასკნა პრაკლადკააო.

თუ პრაკლადკაა წყალი ხომ უდა გადაიტანოს სადმე. სისტემაში წყალი არ იკლებდა რადიატორის გახეტქვამდე.
არც იქამდე აწეულა წყალი რო საგანგაშო ყოფილიყო.

რა ვქნა რა გავაკეტო, არ არსებობს ერთი ნორმალური ადამიანი რომელთანაც მივალ, შეამოწებს და დამიდებს დასკვნას?

სისტემა მთლიანად როგორ შევავსო წყლით? რა პროცედურა უნდა. ჰაერები რომ არ დაიტოვოს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
gio_cx
გამოხმაურება Sep 2 2014, 19:12
გამოხმაურება #2


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 78
რეგისტრ.: 19-March 14
მომხმარებელი № 4,099




ვა ეხლა გაავიკითხე ეს თემა და მსგავსი პროლემა მაქვს დაახლოებით, იგივე ძრავზე....
ტრასაზე და გაჩერებულზეშანსი არ არის ნორმას აცდეს ტემერატურა. პროგრამით ვაკვირდები და მოძრაობს 90-95 გრადუსამდე .. აი როგორც კი გრძელ აღმართს შევადგები, ისარი იწევს მაღLა, ოღOნდ ადუღებამდე არ მისულა არასდროს, ცოტათი აიწევს და არის ეგრე... ამ დროს ტემპერატურა 100 გრადუსია ხოლმე უკვე... გაზი მეც მიყენია, ოღონდ მესამე თაობა.... რაც თერმოსტატი შევცვალე, მის მერე ეგრე შვება. არადა 78 გრადუსიანი ვიყიდე ჩემი ჭკუით...

კლემები რო ავხსნა და ეკუ დავარეზეტო?? ჩემთან არაფერი გაზის მოწყობილობა დამმატებული არ არის არსად, მარტივი მესამე თაობაა რა..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
farsmaneli
გამოხმაურება Sep 11 2014, 14:25
გამოხმაურება #3


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 72
რეგისტრ.: 29-January 13
მომხმარებელი № 3,229




ციტატა(gio_cx @ Sep 2 2014, 20:12) [snapback]612141[/snapback]
ვა ეხლა გაავიკითხე ეს თემა და მსგავსი პროლემა მაქვს დაახლოებით, იგივე ძრავზე....
ტრასაზე და გაჩერებულზეშანსი არ არის ნორმას აცდეს ტემერატურა. პროგრამით ვაკვირდები და მოძრაობს 90-95 გრადუსამდე .. აი როგორც კი გრძელ აღმართს შევადგები, ისარი იწევს მაღLა, ოღOნდ ადუღებამდე არ მისულა არასდროს, ცოტათი აიწევს და არის ეგრე... ამ დროს ტემპერატურა 100 გრადუსია ხოლმე უკვე... გაზი მეც მიყენია, ოღონდ მესამე თაობა.... რაც თერმოსტატი შევცვალე, მის მერე ეგრე შვება. არადა 78 გრადუსიანი ვიყიდე ჩემი ჭკუით...

კლემები რო ავხსნა და ეკუ დავარეზეტო?? ჩემთან არაფერი გაზის მოწყობილობა დამმატებული არ არის არსად, მარტივი მესამე თაობაა რა..


ხომ არაფერი გაგირკვევია? მეც ანალოგიური პრობლემა მაქვს
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
gemin   წყალს წევს   Jul 1 2014, 18:55
karlo-fan  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge