![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 85 რეგისტრ.: 27-January 13 მომხმარებელი № 3,226 ![]() |
აეროდინამიკა შეისწავლის აირის მოძრაობის კანონებს და აირის მიმართ მოძრავი სხეულების ზედაპირზე წარმოქმნილ ძალებს.
ამ ფორმულაზე თხოვნა იყო: წინაღობა მაღალ სიჩქარეზე: F(d)=1/2ϱv^2C(d)A Fd-წინაღობის ძალა ϱ-სიმკვრივე v-სხეულის სიჩქარე A-წინაღობის ფართობი Cd- აეროდინამიკული წინაღობის კოეფიციენტი (ფორმულის შედგენას აქ ვერ მივაგენი ამიტიმ "()"რაც წერია არის წინა სიმბოლოს ინდექსი, ^2 არის კვადრატი(ხარისხი) რითაც შემეძლება გიპასუხებთ ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 992 რეგისტრ.: 29-August 14 მომხმარებელი № 4,530 ![]() |
ციტატა(Niklolozi @ 22nd September 2014 - 15:29) [snapback]615617[/snapback] კი, მაგრამ ეგ დიფუზორი აღარ იქნება. ეგ იქნება რამდენიმე ადგილზე შიტოკ ამოჭრილი და ვიწროდ, შიგ სექსუალური წვრილი (ან მსხვილი, ვის როგორი მოსწონს რა) "სეტკა" ჩაყენებული შიტოკი ციტატა(Niklolozi @ 22nd September 2014 - 15:29) [snapback]615617[/snapback] დუფუზორი ბევრი რამით ჯობია მაგ "სეტკას". ტრაკს არ ათამაშებს მაღალ სიჩქარეზე რათქმაუნდა, მაგრამ ეგ ცუდი გამოსავალი არ იქნება, ვისაც ძაან დიდი მოთხოვნა არ აქვს ზოგადად მანქანის აეროდინამიკაზე, უბრალოდ ნაკლები წინაღობისთვის მშვენიერი გამოსავალი იქნება და იაფი თან. თორე მაგას რომ დიფუზორი ცალსახად ჯობია, ვინ კამათობს მაგაზე ![]() ![]() ![]() ციტატა(PAINKILLER @ 22nd September 2014 - 23:20) [snapback]615747[/snapback] ეგეც ერთერთი ვარიანტია, თუმცა დიფუზორი კიდევ სხვა რამესაც აკეთებს საერთოდ არ ვიცოდი რა იყო ეგ დიფუზორი, მაგრამ სურათიდანაც ჩანს, რომ მარტო ჰაერის ქვემოდან გასატარებლად არ დგება მანქანაზე ![]() |
|
|
![]() ![]() |