IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ძრავის ახალი სიცოცხლე, საინტერესო იქნება თქვენი რჩEვები
giorguna22
გამოხმაურება Mar 29 2014, 08:35
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,279
რეგისტრ.: 1-November 12
მომხმარებელი № 3,058




მოკლედ სანამ რაღაცას გადავწყვეტ და კონკრეტულ ქმედებებზე აგდავალ წინასწარ მინდა მცირე წერილობითი გასაუბრება ხალხთან, ვინც უშუალოდ აკეთებს ამ ყველაფერს და კომპეტენტურია აღნიშნულ საკითხში.

მოკლედ საკითხი დგას ასე - ფაქტიურად მყავს ის მანქანა, რომელზეც ვოცნებობდი და უფრო კარგი მოდელი ვერც წარმომიდგენია რომ მყავდეს (მარცხენარულიანი იაპონურძრავიანი 2.0 მოცულობის ტურბინირებული ძრავი სწორედ რომ საჩEმოა სიმძლავრე-ეკონომიურობის თვალსაზრისით. 4X4 -ის გარეშე ხო მანქანას მანქანად აღარც ვთვლი) ფინანსური პრობლემის გამო ყველაფერს ისე ვერ ვაკეთებ როგორც საჭიროა, ამიტომ შესაძლებელია სულუაც გაყიდვა მომიწიოს მანქანის და მინდა კარგად ვიცოდ ედა დავთვალო ყველაფერი, მიღირს თუ არა

მოკლედ გარკვეული ხნის წინ გავუკეთეთ ნასტროიკა (დიდი მადლობა კიდევ ერთხელ მახოუნს) ძალიან კმაყოფილი ვარ, მიზანი, რომ M3 დაგვეჩაგრა ფაქტურად მიღწეულია (საინტერესო იქნებოდა სხვა ეგზემლიარებთან ცდაც). ძალიან კარგად მოერგნენ ერთმანეთს wrx-ის ძრავი და ტაიპ რ-ის ტურბინა ვფ28. არ მჭირდება 8 და 9 000-ების ტრიალი მშვენიერ შედეგს ვიღებ 4-7 000აბაროტზე. ეხლა პრობლემა რაშია, ნასტროიკის დროს აღმოჩნდა, რომ ძრავი ვერ იღებდა საკმარისი რაოდენობის ჰაერს (ნუ ბნზინზე ვიზრუნეთ, ნასოსი და ინჟექტორი გავზარდეთ + ავცს-იანია ძრავი როგორც ვადამ თქვა, მე ნაღადად არ ვიცი biggrin.gif ) ჰაერის ვერ აღების გამო ბუსტი ვერ დავაყენეთ 1.8 და მხოლოდ 1,2 ბარით დავგორიალობ (1.8 -ზე რომ ვნახე როგორ გარბოდა 1.2 გორიალია იმის მერე მართლა) აღნიშნული პრობლემა მახოუნის თქმით გამოწვეულია ზღავში ვკლადიშების ცვეთით,რომლის მოგვარების შემდგომ შესაძლებელია 1.8-ის უპრობლემოდ დაჭერა (რაც იქცა ჩვენს მიზნად)
იმის გამო, რომფინანსებში საკმაოდ შეზღუდული ვარ და არ ვფიქრობ სხვა, უფრო მეტი წარმადობის ტურბინაზე გადასვლას (გამოიწვევს ძრავის, ბენზინის მიწოდების,გაგრილების,ზეთის მიწოდების სისტემის,კარობკის,ხიდების შეცვლას), ჩEმი გეგმის მაქსიმუმია არსებული ტურბინიდან მაქსიმუმის ამოღება, როგორც ვნახეთ (ანდრეს თემაში) აღნიშნული ტურბინით უპრობლემოდაა შესაძლებელი საბურავამდე მთელი 280 ცხენის მიყვანა (ძრავზე 350-370 ცხენის ფარგლებში ალბათ,თუმცა რა წნევაზე მუშაობს ამ დროს ტურბინა ჩEმთვის უცნობია, იმედია 2.0 ბაზე მეტზე არა biggrin.gif ) მაინტერესებს თქვენი აზრის მოსმენა რა არის საჭირო ამისათვის.

ხო, ფილტრი რო სტოკი არ გამომადგება ეგ ვიცი, მაცადეთ ცოტა ხანი ბატონო და შევცვლი მაგასაც biggrin.gif


ნუ ძირითადი კითხვებია:
1. ძრავის გახსნიშ შემდგომ, რისი შეცვლა დამჭირდება კოლცოების და ვკლადიშების გარდა - რა დაჯდება აღნიშნული სიამოვნება ბატონი შოთას მომსახურებიანად. (დაახლოებით)
2.გაგრილების სისტემა გაუძლებს თუ არა ფრონტალურის გარეშე ამ სიმძლავრეს. თუ ვერა სავარაოდოდ უარის თქმა მომიწევს, საკმაოდ ჯდება ფრონტალურზე გადასვლა.
3.სტი 550 ცც ინჟექტორები ეყოფა თუ არა ამ ამბებს.

კიდევ რა პრობლემებს უნდა ველოდო?
ტორმუზები გაქაჩავს.
ბენზონასოსი გაქაჩავს.
ზეთის ნასოს ისედაც ვუპირებ შეცვლას და 11 -იანი მემგონი გაქაჩავს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
RACKER
გამოხმაურება Mar 30 2014, 11:48
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




giorguna22
კი ეგრე გირჩევნია ნამდვილად. იქედან გამომდინარე რომ ფინანსები არ გიწყობს ხელს თორე ფინანსები რომ გქონდეს სხვა რამეს გირჩევდი smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
doookva
გამოხმაურება Oct 3 2014, 01:04
გამოხმაურება #3


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 143
რეგისტრ.: 19-March 14
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 4,102




ციტატა(RACKER @ Mar 30 2014, 11:48) [snapback]584201[/snapback]
giorguna22
კი ეგრე გირჩევნია ნამდვილად. იქედან გამომდინარე რომ ფინანსები არ გიწყობს ხელს თორე ფინანსები რომ გქონდეს სხვა რამეს გირჩევდი smile.gif




გამარჯობათ მტლიანი თემა წავიკითხე დამეთხარა თვალები ))))) მეც იგივე თემა მაწუხებს . მოკლედ დავასთუკე ძრავი მემგონი შოთას ვკითხე და ბენზინი რომ გქონდა ცოტა უეწველი მაგიტომ გააფუჭეო ) მართლა ცოტა მქონდა და ზეთიც ეკლდა. პირველი სუბარუ იყო ეს... მოკლედ მყავს იმპრეზა გც8 99-იანი ეჯ20 ძრავი დაა მინდა მეც 400 ცხენის ძალამდემიღწევა როგორმე... მაინტერესებსს ეხლა სტოკი პორშინი გაუძლებს 400 ცხენს ? თუ "HBR" type RA s porshinebi vedzebo?


da mokled r mirchiot 2000 GEL meyofa amistvis Tu mec davanebo ocnbas tavi smile.gif)))) ho ise maqvs VF29 turbo daa Semidzlia davayeno 16G (paqvs prascveti) an kinugawas 20G ..... 20 gze mitxres ar daayeno dzalian gvian gagixsniso da ar gagiswordebao da 16g ze full boost 3500 ze ukve ewirebao.. meec gasartobad minda manqana maqsimum qalaqshi drag damorcha....
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
giorguna22   ძრავის ახალი სიცოცხლე   Mar 29 2014, 08:35
VADA   giorguna22 ბენზონასოს...   Mar 29 2014, 09:05
Black Jo  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge