IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> კლაპნის "ზაზორი" -ის გასწორება, EJ205 ს ჰიდროკომენსატორები არ ქონია
Sturbo
გამოხმაურება Dec 6 2009, 21:02
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




EJ205 ჰიდროკომპენსატორები არ აქვს უარესიც შაიბებით რეგულირდება ზაზორი თურმე და ყოველ 100000 ზეა ეგ პროცედურა საჭიროა.
მაინტერესებს ვინ როგორ მოაგვარა ეს პრობლემა თუ მარტო მე მყავს 100000 ის ზემოთ მანქანა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
SUB 300
გამოხმაურება Dec 8 2009, 20:40
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




არავის არაფრის შეგეშინდეთ არანაირ პრობლემას არ წარმოადგენს , მანდ იმხელა დარღვევები არ წარმოიქმნება რომ რამე საშიშროება იყოს , ერთადერთი რაზეც შეეტყობა ეს არის ბენზინის წვა და გაწევა , მაგრამ მენდეთ უმნიშვნელო იქნება ეს ყველაფერი , ვისაც უღირს კი შეუძლია გაასწოროს და ამის 2 ვარიანტია ,
1 არ ვიცი რამდენად შესაძლებელია ზედვე გაკეთება ანუ თუ ადგილის მხრივ თუ გექნება საშვალება რომ იმუშავო
2 კი ამოიღო ძრავი და ისე გაასწორო კლაპნები , კლაპნის გასწორება უკეთესია როდესაც გალოვკა დაჯერილია ბლოკზე , მოხსნილი გალოვკაზეც სწორდება მაგრამ დაჭერილზე ჯობია
ასე რომ აბა ვის გიღირთ biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Dec 9 2009, 19:42
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(SUB 300 @ Dec 8 2009, 21:40) [snapback]61249[/snapback]
არავის არაფრის შეგეშინდეთ არანაირ პრობლემას არ წარმოადგენს , მანდ იმხელა დარღვევები არ წარმოიქმნება რომ რამე საშიშროება იყოს , ერთადერთი რაზეც შეეტყობა ეს არის ბენზინის წვა და გაწევა , მაგრამ მენდეთ უმნიშვნელო იქნება ეს ყველაფერი , ვისაც უღირს კი შეუძლია გაასწოროს და ამის 2 ვარიანტია ,
1 არ ვიცი რამდენად შესაძლებელია ზედვე გაკეთება ანუ თუ ადგილის მხრივ თუ გექნება საშვალება რომ იმუშავო
2 კი ამოიღო ძრავი და ისე გაასწორო კლაპნები , კლაპნის გასწორება უკეთესია როდესაც გალოვკა დაჯერილია ბლოკზე , მოხსნილი გალოვკაზეც სწორდება მაგრამ დაჭერილზე ჯობია
ასე რომ აბა ვის გიღირთ biggrin.gif

ეს ყველაფერი კარკია მაგრამ პრობლემა ისაა შაიბები სად ვიშოვოთ. გალოვკებს სახურავები უნდა ავხადო პრაკლატკები მაქვს შესაცვლელი.
დავუშვათ შუპებიც ვიშოვე (0.18 და 0.25 უნდა ჩემსას) მაგრამ რომ გავზომავ ზაზორებს მერე რა ვქნა ორი კვირა დაშლილი დავტოვო და შაიბების
ზებნა დავიწყო ?? უბრალოდ იდეაა თუ ვინმე დაბრედილ გალოვკებს წააწყდება შაიბები შეაგროვეთ. ისე რომელი საუკუნეა დაეყენებინათ ეგ ჰიდროკომპენსატორები დაეზარათ თუ რა ხდება.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Dec 10 2009, 12:25
გამოხმაურება #4


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




ციტატა(Sturbo @ Dec 9 2009, 20:42) [snapback]61607[/snapback]
ეს ყველაფერი კარკია მაგრამ პრობლემა ისაა შაიბები სად ვიშოვოთ. გალოვკებს სახურავები უნდა ავხადო პრაკლატკები მაქვს შესაცვლელი.
დავუშვათ შუპებიც ვიშოვე (0.18 და 0.25 უნდა ჩემსას) მაგრამ რომ გავზომავ ზაზორებს მერე რა ვქნა ორი კვირა დაშლილი დავტოვო და შაიბების
ზებნა დავიწყო ?? უბრალოდ იდეაა თუ ვინმე დაბრედილ გალოვკებს წააწყდება შაიბები შეაგროვეთ. ისე რომელი საუკუნეა დაეყენებინათ ეგ ჰიდროკომპენსატორები დაეზარათ თუ რა ხდება.

შაიბების შეგროვება კარგი აზრია , ნელნელა რომ მოვაგროვოთ კარგი იქნება ,
ჰიდროკომპესატორები კარგია მაგრამ შაიბებთან შედარებით უფრო მალე ფუჭდება და ჩემი აზრით შაიბები უფრო კარგათ მუსაობს სპორტულ ძრავებზე
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Sturbo   კლაპნის "ზაზორი" -ის გასწორება   Dec 6 2009, 21:02
RACKER   აუ ეგ მეც მაინტერე...   Dec 6 2009, 21:45
SUB 300   Sturbo RACKER მარტო ძ...   Dec 7 2009, 10:10
Sturbo   ყველა მანქანას რომ...   Dec 7 2009, 10:53
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge