![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,027 რეგისტრ.: 22-May 11 მომხმარებელი № 2,039 ![]() |
სულ ახლებია ესეთები მეყენა იმპრეზაზე იდიალურია მიდის მხოლოდ ტურბინიან ლეგასზე http://myauto.ge/?action=details&car_id=10792387
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,461 რეგისტრ.: 26-March 13 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 3,340 ![]() |
OZY
ციტატა ეს აპორნი ბევრად სქელია ვიდრე ჩვეულებრივი რომ დახვრიტოთ ცნობისთვის smile.gif ორივე ახალი რომ შეადაროთ და ასე მგონია რომ სხვადასხვა მეტალია და სად გამოშვებული და სად ტოკარის გაკეთებული რავიცი რავიცი აბა როგორც პეინამ დაპოსტა ტურბო BL5 აპორნები 316მმ იანია და 30მმ აქვს სისქე, ისე რა გგონია ქარხნული დახვრეტილები სხვანაირად იხვრიტება? ზუსტად იგივე წესით სახარატო დაზგაზე, belive me frend of MYne! ![]() ისე დახრეტის დროს მთავარია ხდებოდეს ზედაპირის მუდმივი გაგრილება ზეთის ნაკადით, რათა არ გაჩნდეს მიკრო ბზარები ეგაა რა, ბარადასთან მასე აკეთებენ ზუსტად. |
|
|