![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 85 რეგისტრ.: 27-January 13 მომხმარებელი № 3,226 ![]() |
აეროდინამიკა შეისწავლის აირის მოძრაობის კანონებს და აირის მიმართ მოძრავი სხეულების ზედაპირზე წარმოქმნილ ძალებს.
ამ ფორმულაზე თხოვნა იყო: წინაღობა მაღალ სიჩქარეზე: F(d)=1/2ϱv^2C(d)A Fd-წინაღობის ძალა ϱ-სიმკვრივე v-სხეულის სიჩქარე A-წინაღობის ფართობი Cd- აეროდინამიკული წინაღობის კოეფიციენტი (ფორმულის შედგენას აქ ვერ მივაგენი ამიტიმ "()"რაც წერია არის წინა სიმბოლოს ინდექსი, ^2 არის კვადრატი(ხარისხი) რითაც შემეძლება გიპასუხებთ ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
აეროდინამიკის კოეფიციენტში ერთი თემაა ის თუ რა წინააღმდეგობას უქმნის მანქანას ჰაერი, მაგრამ სულ სხვა თემაა ის თუ ამ წინაღობის ვექტორი საითაა მიმართული.
ანუ ორ მანქანას შეიძლება ჰქონდეს ერთიდაიგივე დრაგ კოეფიციენტი, მაგრამ ერთი მაღალ სიშქარეზე საერთოდ უმართავი იყოს და მეორე პირიქით - მაღალ სიჩქარეზე უფრო მანევრირებადი გახდეს. ამიტომ ნუ გაგიკვირდებათ თი ვაზ-2106 უფრო აეროდინამიურია ვიდრე ვახ-2109. სამაგიეროდ 06 მაღალ სიჩქარეზე ისე ფარფატებს რომ გული გაგისკდება და 09 მშვენივრად დგას. უკანა სპოილერი რეალურად აუარესებს აეროდინამიკას, მაგრამ მანქანა უფრო მართვადია მაღალ სიჩქარეზე. იგივე ხდება სხვადასხვა დიფუზორებზეც, მაგალითად წინა შიტოკზე რომ ფრთებს აყენებენ ან იგივე დიფუზორს სახურავზე |
|
|
![]() ![]() |