![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,619 რეგისტრ.: 30-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 53 ![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,279 რეგისტრ.: 1-November 12 მომხმარებელი № 3,058 ![]() |
installboy
ტურბინის შეცვლას თუ აპირებ დაანასტროიკე აუცილებლად. ისე სტი გყავს 6 სიჩქარიანი VIII ვერსიის გააქანე და გლიჯე კაი მამალი ტურბინა, აგერ VII ვერსიის სტოკ ძრავზე ეყენა მახოს მამალი 500 ცხენიანი ტურბინა, მთლად მაგდენი არ გინდა მარა 450 ცხენიანი რო გლიჯი სტოკი ძრავით მოინელებს მშვენივრად ძრავი მაგ სიმძლავრეს. სტოკ ტურბინაზე 0.2 და 0.3-ის აწევით რავი, მემგონი ისეთი შედეგი არ გექნება. giogio725 რედლაინით არ უნდა დასტარტო არასდროს. თუ იმეტებ მანქანას ჯერ რედლაინით დასტარტე, მეორედან მამალი ტორმუზი და შეათბე საბურავები, მერე უკვე დადგომისას 4800-5000 კისრამდე ყოფნის, სტოკ ტურბოზე შეილება 4500-იც ეყოს მარა 5000-ზე დასტარტე, გამთბარი საბურავებით ყველაზე კარგად მაგ დროს იძვრება. |
|
|