![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
ნიკი: giogagnidze
სახელი: გიორგი გვარი: გაგნიძე მანქანა: Subaru Forester s/tb წელი: 1999, დეკემბერი ფერი: ცეცხლისფერი დამატებით: ავტომატიკა, 102,000 გარბენი ყიდვისას იყიდება ერთიანად - 6,000 ![]() ![]() ![]() Выпуск: 23/12/1999 Автомобиль: Forester Код модели S10 Код кузова SF5 Цвет: 94H(Sedona red pearl) Код отделки: 820(DARK GRAY) Комплектация: UAC Модель: S(S) Двигатель: EJ20G(2.0L EMPI DOHC TURBO) Привод: F4WD Трансмиссия: AT(????) Кузов: W(?????????) Подвеска N/S(???????) მოკლედ ეს არის ჩემი მანქანა და აქ დავაგროვებ ისტორიას მის შესახებ. APEXi boost gauge Alpina Sound System (Head Unit, audio processor, subfoower) Trip Computer Remote Start, Turbo Timer 102,000 შევუცვალე საწვავის ფილტრი, ჰაერის ფილტრი, ზეთი ძრავში (შელის სინტეტიკა) 104,000 აალების სანთლები 105,000 დეტონაციის დაჩიკი 106,000 Ferodo-ს ხუნდები წინა და უკანა თვლებზე 107,000 ზეთები გადაცემათა კოლოფში, ხიდებში, ძრავის ზეთი (ენეოს 5/30) 110,000 დაყენებულია ბრიჯსტოუნის (დურავის) კაპრონის საბურავები, მოხსნილები წავიდა შესანახად ზამთრის ლოდინში 110,100 ატფ-ის შეცვლა ჰიდრავლიკაში 112,300 კარობკა-დიფერის სალნიკების შეცვლა, კარობკაში და წინა ხიდში ზეთების შეცვლა 112,300 ძრავში ზეთის შეცვლა, 5/40 ენეოს გეგმაშია: გასწრების კამერის დაყენება კარებებში არსებული ქარხნული დინამიკების შეცვლა რემენ-როლიკების შეცვლა, მაგრამ ეგ ალბად 130,000ზე ზეთების ამბავი: მხოლოდ სინტეტიკა. პირველ ჩასხმაზე გავუშვი შელის 5-40. დეტონაციის დაჩიკის შეცვლისას აღმოვაჩინე ინტერქულერსი ზეთი. მანამდე სუფთა იყო ინტერქულერი. 107 ათასზე გავუშვი ენეოს 5-30. არც პირველს და არც ბოლოს არ იკლებს. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
RACKER
გაიხარე რაკერ. ვიყავი იმ კაცთან. აიტანა სახლში, ვნახავ რამე პრობლემა თუ არის მექანიკურიო. სანამ ჩამოიტანა, რაღაც გაიფანცხალა მანქანაში სიგნალიზაციამ, გადავქოქე, ჩავაქრე და ჰოი საოცრებავ, ტურბო ტაიმერი ამუშავდა. დავურეკე, თუ გააკეთე თქო და ვერაო, კონტაქტები გადავამოწმე და არ ეშველაო. რომ ჩამოვიდა, გადავამოწმეთ და იდეაში პულტმა არ იმუშავა, თუმცა მეორეა, პულტი ერთ ათ წამში წრიპინს იწყებდა, ელემენტი ჯდებაო. დღეს საღამოს ახალ ელემენტს ჩავდებ და ვნახავ, იქნება და ამუშავდა, მაგრამ ტურბო ტაიმერი არის. ეტყობა რაღაც კონტაქტზე პრობლემა მაინც იყო პულტზე, გაკონტოლებისას პულტი გაცოცხლდა რაღაც ამბავში და სიგნალი მისცა მანქანაში ბლოკს და ისიც გამოცოცხლდა. ამ სიგნალიზაციას ის აქვს, რომ აკუმულატორს რომ ჩახსნი მანქანაში, სიგნალიზაცია რომ მოიქოქოს პულტიდან უნდა გამეკეთებინა რამე ოპერაცია: გაღება, დაკეტვა ან დაქოქვა. ეტყობა ხელოსანთან რომ მყავდა რადიატორზე, იმათმა ჩახსნეს აკუმულატორი, თუმცა იძახიან არაო და სიგნალიზაციამ ტურბო ტაიმერის ამბავში აურია. ხოდა ეხლა გამოცოცხლდა. კიდე კალეს მადლობა, რომ ითხრა, ეტყობა ახალი ხუფიც არ მუშაობსო, დავფიქრდი და მეორე ახალი ხუფი ვიყიდე (შევუკვეთე და ორიგინალი ჩამომიტანეს) და შლანგებიც აღარ იბერება, რადიატორიც არარ უშვებს. |
|
|
![]() ![]() |