IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> giogagnidze, Subaru Forester s/tb
giogagnidze
გამოხმაურება May 22 2009, 13:39
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 928
რეგისტრ.: 4-May 09
მდებარ.: tiflis
მომხმარებელი № 63




ნიკი: giogagnidze
სახელი: გიორგი
გვარი: გაგნიძე
მანქანა: Subaru Forester s/tb
წელი: 1999, დეკემბერი
ფერი: ცეცხლისფერი
დამატებით: ავტომატიკა, 102,000 გარბენი ყიდვისას

იყიდება ერთიანად - 6,000








Выпуск: 23/12/1999
Автомобиль: Forester
Код модели S10
Код кузова SF5
Цвет: 94H(Sedona red pearl)
Код отделки: 820(DARK GRAY)
Комплектация: UAC
Модель: S(S)
Двигатель: EJ20G(2.0L EMPI DOHC TURBO)
Привод: F4WD
Трансмиссия: AT(????)
Кузов: W(?????????)
Подвеска N/S(???????)

მოკლედ ეს არის ჩემი მანქანა და აქ დავაგროვებ ისტორიას მის შესახებ.


APEXi boost gauge
Alpina Sound System (Head Unit, audio processor, subfoower)
Trip Computer
Remote Start, Turbo Timer

102,000 შევუცვალე საწვავის ფილტრი, ჰაერის ფილტრი, ზეთი ძრავში (შელის სინტეტიკა)
104,000 აალების სანთლები
105,000 დეტონაციის დაჩიკი
106,000 Ferodo-ს ხუნდები წინა და უკანა თვლებზე
107,000 ზეთები გადაცემათა კოლოფში, ხიდებში, ძრავის ზეთი (ენეოს 5/30)
110,000 დაყენებულია ბრიჯსტოუნის (დურავის) კაპრონის საბურავები, მოხსნილები წავიდა შესანახად ზამთრის ლოდინში
110,100 ატფ-ის შეცვლა ჰიდრავლიკაში
112,300 კარობკა-დიფერის სალნიკების შეცვლა, კარობკაში და წინა ხიდში ზეთების შეცვლა
112,300 ძრავში ზეთის შეცვლა, 5/40 ენეოს

გეგმაშია:
გასწრების კამერის დაყენება
კარებებში არსებული ქარხნული დინამიკების შეცვლა
რემენ-როლიკების შეცვლა, მაგრამ ეგ ალბად 130,000ზე

ზეთების ამბავი:
მხოლოდ სინტეტიკა. პირველ ჩასხმაზე გავუშვი შელის 5-40. დეტონაციის დაჩიკის შეცვლისას აღმოვაჩინე ინტერქულერსი ზეთი. მანამდე სუფთა იყო ინტერქულერი. 107 ათასზე გავუშვი ენეოს 5-30. არც პირველს და არც ბოლოს არ იკლებს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
giogagnidze
გამოხმაურება Dec 12 2009, 16:17
გამოხმაურება #2


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 928
რეგისტრ.: 4-May 09
მდებარ.: tiflis
მომხმარებელი № 63




RACKER
გაიხარე რაკერ. ვიყავი იმ კაცთან. აიტანა სახლში, ვნახავ რამე პრობლემა თუ არის მექანიკურიო. სანამ ჩამოიტანა, რაღაც გაიფანცხალა მანქანაში სიგნალიზაციამ, გადავქოქე, ჩავაქრე და ჰოი საოცრებავ, ტურბო ტაიმერი ამუშავდა. დავურეკე, თუ გააკეთე თქო და ვერაო, კონტაქტები გადავამოწმე და არ ეშველაო. რომ ჩამოვიდა, გადავამოწმეთ და იდეაში პულტმა არ იმუშავა, თუმცა მეორეა, პულტი ერთ ათ წამში წრიპინს იწყებდა, ელემენტი ჯდებაო. დღეს საღამოს ახალ ელემენტს ჩავდებ და ვნახავ, იქნება და ამუშავდა, მაგრამ ტურბო ტაიმერი არის. ეტყობა რაღაც კონტაქტზე პრობლემა მაინც იყო პულტზე, გაკონტოლებისას პულტი გაცოცხლდა რაღაც ამბავში და სიგნალი მისცა მანქანაში ბლოკს და ისიც გამოცოცხლდა.

ამ სიგნალიზაციას ის აქვს, რომ აკუმულატორს რომ ჩახსნი მანქანაში, სიგნალიზაცია რომ მოიქოქოს პულტიდან უნდა გამეკეთებინა რამე ოპერაცია: გაღება, დაკეტვა ან დაქოქვა. ეტყობა ხელოსანთან რომ მყავდა რადიატორზე, იმათმა ჩახსნეს აკუმულატორი, თუმცა იძახიან არაო და სიგნალიზაციამ ტურბო ტაიმერის ამბავში აურია. ხოდა ეხლა გამოცოცხლდა.

კიდე კალეს მადლობა, რომ ითხრა, ეტყობა ახალი ხუფიც არ მუშაობსო, დავფიქრდი და მეორე ახალი ხუფი ვიყიდე (შევუკვეთე და ორიგინალი ჩამომიტანეს) და შლანგებიც აღარ იბერება, რადიატორიც არარ უშვებს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
giogagnidze   giogagnidze   May 22 2009, 13:39
Matador   სახელი, გვარი, გამო...   May 22 2009, 14:03
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge