![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
გაუმარჯოს ყველას!
რაღაც მიზეზების გამო მუდმივ ოფენ ლუფზე მინდა გადასვლა. ვიცი როგროც გაკეთდეს და იმაზეც ბევრი წავიკითხე რა აქვს სავარაუდო მინუსები მუშაობის მხოლოდ ამ პრინციპზე გაწერას. მაგრამ რეალური გამოცდილება ვინმეს გაქვთ? რას მეტყოდიტ, რას მირჩევდით, რაზე მიმექცია ყურადღება |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ჩემი აზრი მაგ თემასთან დაკავშირებით ცალსახაა. სპორტულ მანქანაზე ქლოუზლუპის დედაც.
ჩემ მანქანები ყველა ოფენ ლუპში მყავდა. მინუსი კრუიზის დროს ბენზინის დიდი ხარჯია ზერელე.ნასტროიმის შემთხვევაში. კარგი ნასტროიკით არცისე დიდია რაზ იცა. |
|
|
![]() ![]() |