![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
გაუმარჯოს ყველას!
რაღაც მიზეზების გამო მუდმივ ოფენ ლუფზე მინდა გადასვლა. ვიცი როგროც გაკეთდეს და იმაზეც ბევრი წავიკითხე რა აქვს სავარაუდო მინუსები მუშაობის მხოლოდ ამ პრინციპზე გაწერას. მაგრამ რეალური გამოცდილება ვინმეს გაქვთ? რას მეტყოდიტ, რას მირჩევდით, რაზე მიმექცია ყურადღება |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
გუგლი დეიდა კეთილია და გულუხვი.
closed loop vs open loop fueling ქლოუსდ ლუფის დროს კომპიუტერი უყურებს სზვადასხვა მონაცემებს სენსორებიდან და ცდილობს მიიღოს საწვავის ოპტიმალური ნაზავი. ოფენ ლუფის დროს კომპიუტერი აღარ უყურებს ლამბდას, კიდია ოპტიმალურობა, რასაც გაუწერ იმას გააკეთებს, რამდენ საწვავსაც გაუწერ იმდენს შეასხამს და ასე შემდეგ. სტანდარტულად კომპიუტერი დაბალი დატვირტვის, დაბალი აბაროტების და კიდევ სხვა ფაქტორების დაკმაყოფილების დროს მუშაობს ქლოუსდ ლუფში, რომ იყოს მაქსიმალურად ეკონომიური და ეკოლოგიური. როდესაც გაზს მიაჭერ რაღაც დონემდე და დაკმაყოფილდება სხვადასხვა გაწერილი პირობები, კომპიუტერი გადადის ოფენ ლუფში რომ დატვირთვაზე რამე ჩეპე არ გაიპაროს და ძრავი იყოს მაქსიმალურად ეფექტური და დაცული სახის გახევისგან... შეგვიძლია ეს ოფენ ლუფზე გადასასვლელი პარამეტრების სიდიდე შევცვალოთ და კომპიუტერმა სულ იმუშაოს ოფენ ლუფში.... ეს მოკლედ და ჩვენებურად ახსნილი |
|
|
![]() ![]() |