![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 425 რეგისტრ.: 22-July 09 მომხმარებელი № 243 ![]() |
მაინტერესებს ტურბინა ზეთის ჭამს როგორ უნდა მივხვდე
ან საერთოდ მატორი ზეთს რო იკლებს როგორ უნდა დაადგინო, მატორის ბრალია თუ ტურბინის ჩემმა დაიწყო ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
PCV კლაპანი 205 ძრავებზე დგას დროსელის ქვევით ჩახრახნილია პირდაპირ "პაუკში" მოკლედ ეგ ვალვი ნახევრად ღიაა დაბალ აბაროტზე
ღიაა საშუალოძე და ჩაკეტილია მაღალზე. მოკლედ ეს კლაპანი პასუხიმგებელია უარყოფითი წნევა იყოს კარტერში ანუ ზეთის ბოლი/ორთქლი მაქსიმალურ გაიწოვოს დროსელის გვერდის ავლით რომ დროსელი სუფთა იოყოს. დიდ აბაროტზე PCV ჩაკეტილია და ზეთის ბოლი/ორთქლი შედის ტურბინამდე. ორივე გალოვკის კრიშკიდან ვენტილაციის შლანგები შედის ტურბინამდე. ეხლა წარმოიდგინეთ PCV გაჭედილია კარტერში წნევაა მთელი ბოლი შედის ტურბინამდე ამ დროს მიეცი გაზი დაბზრიალდა ტურბინა გამოსასვლელზე 0.8 წნევა შესასვლელზე -0.2 ან -0.4 და ჩაყლაპა მთელი ზეთი ტურბინამ. შეტენა ინტერქულერში მერე დროსელში და გაქრა ზეთი. დროსელი როცა გავწმინდე PCV ც მოვხსენი და კარბ ქლინერით გავრეცხე. მაგარი ჭუჭყიანი იყო ჰაერს საერთოდ აღარ ატარებდა. |
|
|
![]() ![]() |