IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> როცა ტურბინა ზეთს ჭამს, როგორ უნდა გავიგო
TwinTurbo
გამოხმაურება Dec 12 2009, 13:29
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 425
რეგისტრ.: 22-July 09
მომხმარებელი № 243




მაინტერესებს ტურბინა ზეთის ჭამს როგორ უნდა მივხვდე

ან საერთოდ მატორი ზეთს რო იკლებს როგორ უნდა დაადგინო, მატორის ბრალია თუ ტურბინის

ჩემმა დაიწყო sad.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Sturbo
გამოხმაურება Dec 13 2009, 12:23
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




PCV კლაპანი 205 ძრავებზე დგას დროსელის ქვევით ჩახრახნილია პირდაპირ "პაუკში" მოკლედ ეგ ვალვი ნახევრად ღიაა დაბალ აბაროტზე
ღიაა საშუალოძე და ჩაკეტილია მაღალზე. მოკლედ ეს კლაპანი პასუხიმგებელია უარყოფითი წნევა იყოს კარტერში ანუ ზეთის ბოლი/ორთქლი
მაქსიმალურ გაიწოვოს დროსელის გვერდის ავლით რომ დროსელი სუფთა იოყოს. დიდ აბაროტზე PCV ჩაკეტილია და ზეთის ბოლი/ორთქლი
შედის ტურბინამდე. ორივე გალოვკის კრიშკიდან ვენტილაციის შლანგები შედის ტურბინამდე. ეხლა წარმოიდგინეთ PCV გაჭედილია კარტერში
წნევაა მთელი ბოლი შედის ტურბინამდე ამ დროს მიეცი გაზი დაბზრიალდა ტურბინა გამოსასვლელზე 0.8 წნევა შესასვლელზე -0.2 ან -0.4
და ჩაყლაპა მთელი ზეთი ტურბინამ. შეტენა ინტერქულერში მერე დროსელში და გაქრა ზეთი.
დროსელი როცა გავწმინდე PCV ც მოვხსენი და კარბ ქლინერით გავრეცხე. მაგარი ჭუჭყიანი იყო ჰაერს საერთოდ აღარ ატარებდა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
TwinTurbo   როცა ტურბინა ზეთს ჭამს   Dec 12 2009, 13:29
giogagnidze   ტურბინა უნდა გათიშ...   Dec 12 2009, 14:07
bako   არაა აუცილებელი რო...   Dec 12 2009, 14:21
RACKER   ტურბინა როცა ზეთს ...   Dec 12 2009, 18:27
Sturbo  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 3 მომხმარებელი (მათ შორის 3 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge