![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
EJ205 ჰიდროკომპენსატორები არ აქვს უარესიც შაიბებით რეგულირდება ზაზორი თურმე და ყოველ 100000 ზეა ეგ პროცედურა საჭიროა.
მაინტერესებს ვინ როგორ მოაგვარა ეს პრობლემა თუ მარტო მე მყავს 100000 ის ზემოთ მანქანა. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 37 რეგისტრ.: 7-November 09 მომხმარებელი № 533 ![]() |
რა მისხია და ავიანავთი.
იასნია რეგულარი/ ისე ხოდზე კარგათაა. რაც სვეჩები შევცვალო კარგათ დადის ციტატა(RACKER @ 10th December 2009 - 22:53) [snapback]62104[/snapback] რა მისხია და ავიანავთი. იასნია რეგულარი/ ისე ხოდზე კარგათაა. რაც სვეჩები შევცვალო კარგათ დადის აბა პრემიუმი სცადე ან სუპერი თუ ექნება ციტატა(SUB 300 @ 10th December 2009 - 13:25) [snapback]61819[/snapback] ეს ყველაფერი კარკია მაგრამ პრობლემა ისაა შაიბები სად ვიშოვოთ. გალოვკებს სახურავები უნდა ავხადო პრაკლატკები მაქვს შესაცვლელი. დავუშვათ შუპებიც ვიშოვე (0.18 და 0.25 უნდა ჩემსას) მაგრამ რომ გავზომავ ზაზორებს მერე რა ვქნა ორი კვირა დაშლილი დავტოვო და შაიბების ზებნა დავიწყო ?? უბრალოდ იდეაა თუ ვინმე დაბრედილ გალოვკებს წააწყდება შაიბები შეაგროვეთ. ისე რომელი საუკუნეა დაეყენებინათ ეგ ჰიდროკომპენსატორები დაეზარათ თუ რა ხდება. ეს ყველაპერი კარგი მაგრამ თუ იცით, რომ კლაპნების გასწორებისას ძრავის ტემპერატურა უნდა იყოს 35-40 გრადუსი . და შუპზე დაწოლა მიახლოვებით 4 კგ აი ეს არის იდეალური ზაზორი |
|
|
![]() ![]() |