![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() BOOSTAHOLIC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,458 რეგისტრ.: 28-June 12 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,780 ![]() |
ამორტიზატორის რეგულირება როგორ უნდა იყოს წინ რბილი უკან გრუბი სიმაღლე როგორ უნდა იყოს რეკომენდირებული როგორ არის და რაზვალიც როგორ იზომება და ასე შემდეგ მცოდნე ხალხმა დაწერეთ ინფორმაცია... მე როგორც ვიცი წინ შედარებით რბილი უნდა იყოს ამორტიზატორი უკან შედარებით გრუბი...
![]() მოკლედ თემა გავხსენი რადგან ესეთი თემა ვერსად ვნახე თუ არსებობს უბრალოდ დახურეთ ![]() -------------------- Real Eyes ✪
Realize ✪ Real Lies ヅ |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 431 რეგისტრ.: 1-February 10 მდებარ.: gldani მომხმარებელი № 774 ![]() |
კაკრაზ ამ თემას ვეძებდი დასაპოსტად. მოკლედ ჩემი ლეგასი გადავიყვანე გაზზე და უკანა ტრაკმა დაიწია. მაინტერესებს ცოტა უკანა ნაწილის აწევა ოღონს ისე რომ რამე კი არ დავუდო არამედ უფრო მაღალ პრუჟინებზე შეცვლას ვფიქრობ.
რაიმეს დადების ხარჯზე აწევა იმიტომ არ მინდა რომ ამ დროს პრუჟინის ან/და ამოტიზატორის ისედაც დაკარგულ ხოდს არაფერი არ ემატება, ხოლო უფრო მაღალი პრუჟინის ან უფრო მაგარი პრუჟინის დაყენებით კი ვფიქრობ იმ სიმაღლეზე დავაყენო მანქანა რამხელაზეც იდგა გაზის ბალონის დაყენებამდე. მაინტერესებს 2005იან ლეგასიზე თუ მიდის რომელიმე უფრო მაღალ კლირენსიანი (პასადკიანი) სუბარუს პრუჟინა, როგორიცაა ფორესტერი ან აუტბეკი ან ამერიკული ლეგასი (მემონი ეგენი ცოტა მაღალზე დგას). რამე მირჩიეთ რომ მანქანის უკანა ნაწილი ისე ავამაღლო რომ აღდგეს მისი ამორტიზატორის და პრუჟინის სრული სვლა. ან თუ მიდის რომელიმე სხვა (არა სუბარუს) ცოტა ძლიერი პრუჟინა. |
|
|
![]() ![]() |