![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() უბრალოდ Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,148 რეგისტრ.: 7-January 12 მომხმარებელი № 2,436 ![]() |
მემგონი საჭირო და მტკივნეული თემაა, მიზეზი ბევრი შეიძლება იყოს, მაგრამ მაქსიმალურად რისკების შესამცირებლად რჩევებს თუ არ დავიშურებთ კარგი იქნება...
დავიწყებ ჩემი მცირე ცოდნით და განავრცეთ გურუებმა:
![]() P.S. მცირეოდენი რისკი ყოველთვის არსებობს რომ თუნდაც იდეალურად გამართულ ძრავს რამე დაემართოს ჩვენგან დამოუკიდებლად... განაგრძეთ... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 139 რეგისტრ.: 28-November 14 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 4,770 ![]() |
გამარჯობა. სავარაუდოდ 31 იანვარს იაპონიიდან ჩამომდის 2002 წლის ფორესტერი ტურბინიანი 112 ათასი გარბენით. და მაინტერესებს რამდენად შეიძლება რომ მანქანას დავხვდეთ ისეთი ადამიანები ჩამოსაყვანად, რომლებსაც შეხება არ გვქონია სუბარუსთან..? ზემოთ თქმული რჩევები წავიკითხე და ზოგადი შეხედულება გამიჩნდა როგორ უნდა მოვექცე ახალ ჩამოყვანილ მანქანას. და კიდევ, მაინტერესებს რამდენად შეიძლება ვენდო ბათუმში არსებული პროფილაქტიკაში დასმულ დიაგნოზს?
|
|
|