![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ყველამ კარგად ვიცით რომ O2 გამაცხელებელი არაა ძალიან აუცილებელი სისტემა, მხოლოდ მანქანის დაქოქვისას და შემდგომ რამდენიმე წამს მUშაობს, თუმცა ხშირად იწვება და შესაბამისად გვაძლევს P0037 კოდს დიაგნოსტიკისას.
ერთ დღეს მეც ამენთო ყვითელი თვალებში მაზოლის ამომყვანი ნათურა, თვითდიაგნოსტიკამ კოდი 37 მიჩვენა(low voltage-ანუ სისტემში წრედი დაკარგულიუა). ამ შემთხვევაში შეიძლება იყოს შემდეგი პრობლემა: ეკუ არ აწვდის სიგნალს რელეს, რელე არ მUშაობს, დაიწვა დამცველი, რომელიც სალონში დამცველების დაფის ზემოთაა მარცხენა მხარეს რელეების თავზე (წითელი რელეს თავზე), დაზიანებულია გაყვანილობა, დაიწვა ლამბდაში გამაცხელებელი სპირალი, ჩემ შემთხვევაში აღმოჩნდა სპ[ირალი, რადგან ლამბდას 4 შნურიდან 2 შავს ერთმანეთთან კავშირი დაკარგული ქონდა, წინაღობა უდრიდა 0 ომს. ანუ სპირალი იყო დამწვარი. წავედი, ტესტერით გავზომე ლამბდის სპირალის წინაჭობა, რომელიც 5.9 ომს უდრიდა. 70 თეთრად ვიყიდე 6.9 ომიანი კერამიკული რეზისტორი (არსებობს 5.9 ომიანიც, რომელმაც წესით ამას უნდა აჯობოს, მაგრამ არ ქონდათ მაღაზიაში) რომელითაც გადავაბი ლამბდის ორი შავი შნური (ორივე უნდა გადაწრათ, ლამდნის მხარე რჩება ჰაერში, შტეკერის მხარეს მიპაიკდება რეზისტორი). მოკლედ რომ ვთქვათ ლამბდის მაგივრად ახლა რეზიოსტორი ცხელდება რაც არ არის დიდი დანაშაული, check engine აღარ ანთია. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ეხლა მოიცა და როგორ გაიგებს ლამბდა კატალიზატორი ცოცხალია თუ მკვდარი ???????????????
ლამდა ზონდი იმისთვის მოიგონეს რომ კატალიზატორმა თავის საქმე ნორმალურად აკეთოს და არა პირიქით. ნარჩენი ჟანგბადი სწორედ კატალიზატორს ჭირდება მუშაობისთვის თორემ მატორს ცოტა მდიდარი ნარევი ნამდივილად უჩევნია ღარიბს. ჩემ მანქანაზე ორი კატალიზატორია. ორი ლამდა პირველი ფართოზოლოვანი პირველ კატალიზატორამდე მეორე ჩვეულებრივი ლამდა მეორე კატალიზატორამდე. ორივე ნაღდად მოქმედებს სმესზე მაგრამ პირველი ლამბდა გაცილებით ჭკვიანი ჩანს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Dec 15 2009, 12:58) [snapback]63674[/snapback] ეხლა მოიცა და როგორ გაიგებს ლამბდა კატალიზატორი ცოცხალია თუ მკვდარი ??????????????? ლამდა ზონდი იმისთვის მოიგონეს რომ კატალიზატორმა თავის საქმე ნორმალურად აკეთოს და არა პირიქით. ნარჩენი ჟანგბადი სწორედ კატალიზატორს ჭირდება მუშაობისთვის თორემ მატორს ცოტა მდიდარი ნარევი ნამდივილად უჩევნია ღარიბს. ჩემ მანქანაზე ორი კატალიზატორია. ორი ლამდა პირველი ფართოზოლოვანი პირველ კატალიზატორამდე მეორე ჩვეულებრივი ლამდა მეორე კატალიზატორამდე. ორივე ნაღდად მოქმედებს სმესზე მაგრამ პირველი ლამბდა გაცილებით ჭკვიანი ჩანს. როგორც ვიცი მეორე ლამბდა კატალიზატორის მუშაობას აკონტროლებს (ამ შემთხვევაში პირველი კატალიზატორის)... კატალიზატორი თუ ვეღარ ასრულებს თავის მოვალეობას, გარკვეული სხვაობა იქნება პირველი ლამბდის და მეორე ლამბდის ჩვენებებს შორის (ნუ გარკვეული სხვაობა ისედაც არის, მაგრამ რაღაც დონემდე ნორმალურად ითვლება) ხოდა პირველი ლამბდა იმიტომ ჩანს ჭკვიანი რომ მაგის ჩვენებას ECU იყენებს სმესის დასარეგულირებლად, მეორე ლამბდა კი უბრალოდ კატალიზატორის ჯანმრთელობას ამოწმებს, სმესზე არ მოქმედებს არანაირად ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|