![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() 66 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,868 რეგისტრ.: 6-June 09 მდებარ.: რუსთავი მომხმარებელი № 145 ![]() |
ჩემი მანქანა რომ ჩამოვიდა Blow off-ი არ ქონდა და იყო დახშობილი. გაზს რომ აუშვებდი ჰაერის ნაკადი ინთეიქში მიდიოდა და დიდი ხმაც ქონდა თრრრრრ. მოკლედ, მერე დავაყენე ჩვეულებრივი ბლოუ ოფი და მაღაც წნევაზე აცემინებს
![]() მერე ვქექე ინტერნეტში და ვნახე ესეთი რამ Recirculatory Blow Off Valve (OEM) ![]() ![]() სტოკ იმპრეზაზე ესეთი ხმა არა აქვს, ანუ ქარხნული blow off ინთეიქში არ უშვებს ჰაერს? როგორია? ან სად ყენდება? ვიფიქრე ჩემსაზე ხო არ აყენიათქო და არ ვიცი მე... ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,513 რეგისტრ.: 17-April 09 მომხმარებელი № 20 ![]() |
განმარტება: ერთი კოლექტორზე მიდის წვრილი შლანგი, ერთი ინტერქულერზე, მესამე შლანგს ზაგლუშკა უნდა ანუ უნდა დაილუქოს... ამ ზაგლუშკათ შეგიძლიათ ძველი ბაიპასი გამოიყენოთ ბლოუ ოფი არსებობს რეგულირებადი.. ანუ შიგნით აქვს პრუჟინა და იმით არეგულირებ ამ ფორების გახსნა/დაკეტვას ეს ჩაქრობაც ამის ბრალია, გაზიდან ფეხის აშვებისას დააკვირდი, ის ფორები ბოლომდე არ იხურება(საიდანაც ჰაერს უშვებს), ამიტომ იპარავს ჰაერს.. მე სუბარუ და 100% გამართული ბლოუ ოფის მიმართ არ მინახავს.. თუ რათქმაუნდა იაპონიიდან მოყოლილი არ არის. დასკვნა სუბარუ და ბლოუ ოფი ვერ ძმობენ.. ---------- ჩემ შემთხვევაში ძალიან ვეწვალე სხვადასხვა ბრენდის ბლოუ ოფებს.. ვერც ერთი ვერ მოვარგე, ისე რომ ოპტიმალურად ყოფილიყოს.. ქარხნული ბაიპასი 1.5 ბარს უძლებს... მეტს ალბათ გაფრენას არ აპირებთ ![]() -------------------- 4x4=16
|
|
|
![]() ![]() |